Announcement

Collapse
No announcement yet.

NAMM Nieuws: Specs en prijs Pioneer DDJ-S1 bekend

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• NAMM Nieuws: Specs en prijs Pioneer DDJ-S1 bekend

Gisteren mochten we al als allereerste in de wereld berichten over de Pioneer DDJ-S1. Vandaag hebben we ook meer informatie als daadwerkelijk een afbeelding, en we hebben zelfs een prijs!

De DDJ-S1 is zoals we al wisten speciaal gemaakt voor Serato ITCH en heeft een ingebouwde audio interface. Zo kunt u met zowel XLR als RCA verbinden met uw luidsprekerset, ook een hoofdtelefoon en microfoon aansluiten is geen probleem. De DDJS1 heeft een needle strip zoals ook op de CDJ-2000 te vinden is. Samen met de LED indicatie weet u dan altijd waar een track op dat moment is.

Lees meer op onze website: NAMM Nieuws: Specs en prijs Pioneer DDJ-S1 bekend >>

Jeetje, 1299 voor dat speeltje. Ik vind dat ze erg hoog inzetten. Wel jammer, het zal me benieuwen hoe goed het gaat lopen.

Ik hoopte dat het rond de prijs van de Traktor Kontrol S4 zou uitkomen.

Comment

Zoals zovaak: alle mer*en*eil* ei*els moeten weer per see zo'n ding hebben, omdat ze anders niet kunnen draaien:(
      Let maar op, dat ding wordt wel verkocht hoor.

Comment

Originally posted by hardstyle View Post
        Zoals zovaak: alle mer*en*eil* ei*els moeten weer per see zo'n ding hebben, omdat ze anders niet kunnen draaien:(
        Ik geef deze post een 8 uit de 10 op de schaal van bullshit. Gefeliciteerd!

Comment

Originally posted by hardstyle View Post
          Klinkt als frustratie. Ik snap het niet. Als je met een MIDI controller draait, die dezelfde looks en functionaliteit heeft als een CD-speler (en in dit geval zelfs een bijna regelrechte kopie van een CDJ en DJM), kun je niet draaien? Beetje erg kort door de bocht hoor.

Comment

Het kon bijna niet uitblijven dat Pioneer in het "controller tijdperk" met een dergelijk apparaat op de markt zou komen. Ik vind de DDJ er qua layout goed en duidelijk uitzien ook slim dat er zowel een Traktor als Itch versie is.

Comment

Working...
            X