Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DJM900 Nexus filmpje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer DJM900 Nexus filmpje

Gisteren hadden we al de eerste foto's van de nieuwe Pioneer DJM-900 Nexus mixer, vandaag hebben we voor je: een schitterend fimpje waarin deze nieuwe DJ mixer aan de tand gevoeld wordt.

Lees meer op onze website: Pioneer DJM900 Nexus filmpje

Ik vraag me wel af waarom op dat fragment twee van de faderknoppen ontbreken... misschien een mishandeld testmodel waarmee de 'je kan hem aan die knoppen optillen' test iets te letterlijk genomen is? :mrgreen:

Comment

Zie de reacties onder het filmpje Rick ;).

Comment

Daar het offi launch filmpje van 15 mins waar James de Mixer doorloopt, goede foto's en de specs.

Comment

Maar wat vinden jullie er nu eigenlijk van?

Ik twijfel nog een beetje.... Aan de ene kant ben ik wel blij dat ze toch vasthouden aan de djm800 layout. Aan de andere kant had ik hogere verwachtingen (als ik kijk naar de djm2000).

Comment

Ik zou gewoon voor de djm 800 gaan, ik heb recordbox (nog) niet nodig, ik draai liever met een laptop en Traktor. Maar aan de andere kant, er zitten wel veel meer mogelijkheden op... Voor de rest wel een HELE mooie mixer.

Comment

Ja, ik was een beetje aan het rondkijken... Ik heb wel spelers met Rekordbox, dus ik wil een mixer die ook daarmee werkt.

Prijs technisch gezien ben ik eerder bereid een djm900 te scoren ipv een djm2000. Daarentegen vind ik de djm2000 er wel een stuk flashy-er uitzien en had ik de "effecten selectie" zoals bij de djm2000/efx500/1000 verwacht ipv die rotary (die niet rot werkt).

Daarnaast mis ik echt het feit dat die djm900 geen ingebouwde switch heeft, een losse switch is natuurlijk weinig moeite maar een ingebouwde ook niet.

Ik ga er nog eens een paar keer heeeeeeel goed over nadenken wat ik ga doen...

Comment

Working...
              X