Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tiësto gebruikt de MixVibes VFX control MIDI DJ controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tiësto gebruikt de MixVibes VFX control MIDI DJ controller

DJ Tiësto heeft op zijn laatste Kaleidoscope-wereldtournee gebruik gemaakt van de MixVibes VFX control MIDI DJ controller. Deze tour ging over zes continenten en heeft meer dan vijftien maanden geduurd.

Lees meer op onze website: Tiësto gebruikt de MixVibes VFX control MIDI DJ controller >>

Owwww, dan moet het wel een bazen controller zijn natuurlijk!

Comment

Hoeveel kreeg hij betaald?:D

Comment

Vind het slecht om te schrijven dat bekende DJs er mee om gaan. Dat wil niet meteen zeggen dat het het beste is wat er is?

Comment

Dat wil niet meteen zeggen dat het het beste is wat er is?
          Ik heb even gezocht op 'Mixvibes VFX is de beste audio/video oplossing die er is', maar vreemd genoeg kwam ik die zin nergens tegen in de tekst. ;)

Waar denk je dat Pioneer zijn succes vandaan haalt? Omdat ieder persoon die bekend is er mee werkt. En dat genereert het 'Wil ik ook hebben'-effect.

En als die VFX een tour over 6 continenten overleeft, met een tijdsduur van 15 maanden, dan geloof ik best dat hij prima in elkaar zit hoor..

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Ik heb even gezocht op 'Mixvibes VFX is de beste audio/video oplossing die er is', maar vreemd genoeg kwam ik die zin nergens tegen in de tekst. ;)

Waar denk je dat Pioneer zijn succes vandaan haalt? Omdat ieder persoon die bekend is er mee werkt. En dat genereert het 'Wil ik ook hebben'-effect.

En als die VFX een tour over 6 continenten overleeft, met een tijdsduur van 15 maanden, dan geloof ik best dat hij prima in elkaar zit hoor..
            Ja, maar laten we rieel zijn, een behringer mixer haalt 15 maanden ook vast wel ;) zolang je er maar netjes mee om gaat.

Comment

zolang je er maar netjes mee om gaat.
              Dat ding over 6 continenten meenemen van feest naar feest, 15 maanden lang, dat zal niet altijd netjes gegaan zijn hoor. :mrgreen:

Comment

Ik vind het wel een interessant apparaat, zeker ook om te VJ'en. Ik heb pas nog getwijfeld om een SVM-1000 over te nemen van iemand. Uiteindelijk niet gedaan, ook tweedehands nog erg duur. Lijkt mij zo dat de VFX veel van de VJ effecten van de SVM ook in huis heeft.

Comment

--------
                  Last edited by dj-drace; Thursday-31-03-2011, 08:37.

Comment

Eh, als je even terug naar boven scrollt..

Comment

oh, over het hoofd gezien.

Comment

Working...
                      X