Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gerucht: Native Instruments Traktor S2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gerucht: Native Instruments Traktor S2

Het gerucht gaat rond dat Native Instruments na de lading studiogerelateerd materiaal nóg meer gaat uitbrengen. Maar deze keer op DJ-gebied.

De Traktor S2.

Specs voor zover wij weten:
    - gebaseerd op de populaire S4
    - ontwikkeld voor gebruik met Traktor Pro
    - tweekanaals mixer
    - aanraakgevoelige jogwheels
    - robuuste draaiknoppen
    - soepele faders
    - mogelijkheid om externe randapparatuur aan te sluiten (microfoon, CD-speler)
    - robuuste constructie
    - overzichtelijk design
    - opties en functies eenvoudig te bedienen en te bereiken
    - perfecte overlapping met Traktor-functies
    Zie je meer informatie verschijnen? Of een afbeelding? Laat maar komen. :)
    Last edited by Rick; Monday-08-08-2011, 14:40.

Dus als ik het goed begrijp een klein broertje van de S4?

Comment

Hmm, hier had ik vorige week al over gelezen. Als het goed is gewoon de 2-kanaalsversie van de S4. Net als de VMS4 en VMS2.

Comment

Filmpje:
        Watch the all-in-one DJ system TRAKTOR KONTROL S2 showcased in this video with controllerism guru Ean Golden. Introducing the innovative "2.1" design with a ...

Close-up foto

Available from stores worldwide and the NI Online Shop October 4th, 2011. (maar je koopt hem hier natuurlijk bij bax)

PRICE: $669 / 599 €

Includes:

S2 hardware controller with built-in audio interface
        TRAKTOR PRO 2 software
        USB Cable
        Power supply
        Manual
        S2 Overview poster
        Last edited by Rick; Monday-29-08-2011, 08:30. Reason: extra plaatjes toegevoegd

Comment

600 euro? Vind ik vrij duur voor een tweekanaals-midimixer. Scheelt bijna niks met de vierkanaals Denon MC6000. Maar, natuurlijk zit er wel software bij de S2...

Comment

Ik had het wel verwacht die prijs. En wat je zecht er zit een volwaardig software programma van ongeveer 200 euro bij. Ik heb nog geen enkele controler gezien met dat. En los van het feit dat er geen Filter knop op zit is het wel een geweldig apparaat.

Comment

WOW, ik zie hier verlanglijstmateriaal!

Comment

Close-up foto even naar linkje veranderd. ;)

Verder zijn er inderdaad een hoop mensen verschillende meningen aan het vormen, niet alleen hier, maar wereldwijd. De één heeft geen idee waarom NI met een product als dit op de proppen komt omdat de S4 niet zo ver buiten bereik ligt, bij een ander is een droom uitgekomen omdat je een compleet pakket krijgt voor een acceptabele prijs. ;)

Comment

Ja, mijn mening zit er een beetje tussen in. Enerzijds is met 300 euro goedkoper een prachtig apparaat beschikbaar gekomen maar anderzijds voor 300 euro meer heb je de grote broer die ook 300 euro meer apparaat is. Maar in beide gevallen krijg je wel een compleet pakket. Dus geen lite editie of trial editie maar een volwaardig pakket (wat naar mijn mening het beste pakket is, tenzij je gaat scratchen misschien dan is serato een goede optie)

Comment

Working...
                  X