Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe aan te sluiten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe aan te sluiten?

Ik heb een grote flightcase gebouwd en daar moet nu een aansluitpaneel in komen... dat is op zich niet zo moeilijk maar ik zit nu toch met een probleem;

Ik heb een USB mixer in de flightcase gemonteerd en dus moet er een usb aansluiting in het aansluitpaneel komen...

ik heb zelf dit chassisdeel gevonden;
    chassisdeel

maar welke kabel moet ik nu gebruiken om vanaf dit patchpaneel naar de mixer (aansluiting USB-b) te gaan?

Ik zou zeggen koop een usb kabel strip een kant, en kijk goed naar de kleurcoderingen en/of aanduidingen.

Comment

heeft iemand misschien dat chassisdeel en wéét ook wat er aan de achterkant zit?

Comment

Zoals ik weet, zit er aan de achterkant een USB B aansluiting. Deze kan je eventueel ook omdraaien als je het schroefje los maakt.

Comment

In het geval van de foto zit er een USB B aansluiting aan de achterkant en een USB A aansluiting aan de voorkant. Ik weet niet wat je aan de voorkant wil hebben, maar je kan de aansluitingen omdraaien zodat USB A aan de voorkant zit en USB B aan de achterkant zit.

Comment

owkee, wat voor kabeltje moet ik dan gebruiken voor vanaf de pc naar de doos? en vanaf de doos naar de mixer? Heb gekeken op bax, maar daar staat hij niet geloof ik.

Comment

Van je PC (USB A) naar de chassis voorkant (USB B). Chassis achterkant (USB A) naar je mixer (USB B). Dus 2 kabels van USB a naar USB B.

Comment

Dat heb je inderdaad nodig!

Comment

2 van zulke heb je nodig: Klik

Deze is echter wel 5 meter, maar dat maakt denk ik niks uit?

Comment

of je moet even langs de lokale computer winkel of computer webshop daar heb je ze in 1.5 meter.

Comment

die hebben ze ook bij bax, een duurdere van Klotz... maar goed, kwaliteit kost wat.

besteld!

bedankt allemaal.

Comment

Heb zelf dat chasis deel in mn versterkerrack zitten. Heb deze ook eerst omgedraait zodat ik nu usb b aan de voorkant heb dan kan je inderdaad met 2x usb A naar usb B stekkers werken. Voor in je kist zou ik gewoon even opmeten hoe lang het moet zijn, dan koop je de maat die daar het dichtste bij licht. Van kist naar laptop iets langere nemen, das wel zo handig.

Comment

Working...
                        X