Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flightcase Firestorm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flightcase Firestorm

Hallo,

Weet iemand welke flightcase je kunt gebruiken van bax voor 4x Showtec firestorm?

Het liefst per 4. maar 2 kan ook.

Misschien moet je even contact opnemen of ze een maatbouw flightcase kunnen maken d'r voor. Dan weet je zeker dat het goed zit..

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
      Misschien moet je even contact opnemen of ze een maatbouw flightcase kunnen maken d'r voor. Dan weet je zeker dat het goed zit..
      Maar maatwerk is meestal hartstikke duur. En dan ben ik er zo een die dat geld liever in iets anders investeerd.

Comment

Anders meet je eens een scanner op. Eventueel passen ze in een American DJ of Dap stack case? Als je hem zelf een beetje verbouwd, kan je er heel wat leuks van maken, en ook compact..

Comment

Oke, dan zal ik dat is even gaan kijken.

Comment

Zijn jullie nog op zoek naar de flightcases? Ik heb er 5 staan!

Comment

Ik denk na +een half jaar niet meer he!

Comment

Dat zegt je glazen bol? Ik denk dat de personen in kwestie dat prima zelf kunnen aangeven.

Comment

Ja, dat zegt mijn glazen bol...
                  Het leek mij logisch aangezien er ook geen kick meer geweest is.

Comment

Ook na een half jaar is het niet aan jou om daar speculaties over te uiten. Dat kunnen de personen die er naar zoeken/zochten prima zelf, indien van toepassing.

Comment

Interesse! Stuur even een pbtje

Comment

Working...
                      X