Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flightcase hulp nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flightcase hulp nodig

Ik ben op zoek naar een flightcase voor het volgende maar kan de juiste afmetingen niet terugvinden van sommige onderdelen dus hopelijk kan iemand bevestigen:

1 x Numark M6 USB
    2 x American Audio Radius 1000

Nu had ik graag een tabletop flightcase hiervoor gehad waarbij ik de mixer centraal plaats en aan beide zijden 1 Radius. Afneembaar deksel en kabelopeningen aan de achterzijde zijn ook een must.

Bedoeling is dat de setup eigenlijk ten allen tijde in zen kistje blijft zitten en ik enkel ergens moet toekomen -> deksel eraf -> kabels door achterkant en spelen maar.

Ik heb geen idee of de Numark M6 nu een gewone 12inch is of niet (vind er niks over terug op de Baxshop pagina en de Numark site beweerd het volgende Dimensions (WxDxH): 12.625" x 14.25" x 4"

In elk geval welke cases zouden mogelijk passen voor hetgeen ik zoek? Heb de site nu al ettelijke keren afgespeurd maar ik word er niks wijzer van.

Zou deze mogelijk zijn? En heeft het openingen aan de achterzijde voor kabels zoals ik wens?

Dank bij voorbaat

Een maatkistje blijft ook altijd nog een mogelijkheid maar dan kom je best een stukje duurder uit dan het fabriekskistje dat bax aanbied.

Comment

Had ik al over geinformeerd. En heb dan nog een flightcase nodig voor een platendraaier en vermoedelijk komt er hoe dan ook nog een Traktor S2 bij in de setup (eerst ff kijken tweedehands en anders nieuw).

Had rekenschap gehouden met alles bij mijn offerte dus de case voor de gear zoals ik hier melde en dan aparte case voor de platendraaier en een op maat gemaakt caseje voor de Traktor ging uitkomen op een 300 euro / case = 900 euro njah dan had ik toch effe zoiets van dag jan.

Maar heb onderhand al antwoord ontvangen via mail dat het gewoon een 12 inch mixertje is zoals ik zelf ook dacht en ze raden mij een Road Ready case aan met openingen in de achterkant. Deze dus:

\"Cool\" is de beste manier om deze flightcase te noemen. Niet alleen het uiterlijk, maar vooral het praktisch nut komt terug in deze titel. De case is namelijk voorzien van twee ventilatoren die uw tabletop spelers koelen.

Ene kant wil ik ook wel wat kwaliteit enz. andere kant de twijfel he :) Veel zin om gewoon een soortgelijk koffertje van Omnitronic te nemen en er zelf een paar gaten in te boren aan de achterkant voor bekabeling.

Even paar weken twijfelen en dan maar es beslissen :)

Bedankt alvast aan het Bax team voor de snelle support (via mail).

Comment

Tsjah kwaliteit en dan omnitronic en roadready vergelijken.. roadready is vast wel beter dan een omnitronic koffertje maar ook dat is geen top klassen flightcase.
        Het is maar net waar je het voor gebruikt of het goed genoeg is, als je bij een groot bedrijf gaat rondkijken zul je bijvoorbeeld veel technocase tegen komen terwijl roadready bij wat kleinere bedrijven goed geaccepteerd is!

Comment

Achja in the end heb ik toch liever kwaliteit dus de Road Ready besteld :)

Mag op slot of verwijdert worden trouwens.

Nogmaals dank voor de hulp
          Last edited by SqueeZr; Friday-13-04-2012, 14:55.

Comment

Even een domme vraag.

Heb nu deze flightcase gekocht een tijdje terug

\"Cool\" is de beste manier om deze flightcase te noemen. Niet alleen het uiterlijk, maar vooral het praktisch nut komt terug in deze titel. De case is namelijk voorzien van twee ventilatoren die uw tabletop spelers koelen.

Nu zie ik bij de uitleg staan:

- gemaakt voor 2 grote tabletop spelers en een 12 inch mengpaneel (DJM 700/800, RMX 40, etc.)
            - geschikt voor CDJ800/850/900/1000/2000
            - geschikt voor Denon DN-S3500/3700
            - geschikt voor Reloop RMP-reeks
            - geschikt voor Numark NDX 800
            Atm is de opstelling:

AA Radius 1000 - RM40 - AA Radius

Nu de eigenlijke vragen:

Ik ben van zin om Mol zijn Numark NDX900 set over te nemen.

1. Is de NDX900 gelijk qua grootte aan de NDX800 (kwestie dat ik alles in die flightcase krijg) alsook met *geschikt voor* bedoelt men wel in de buitenste vakken neem ik aan? Ik had graag deze opstelling mogelijk gemaakt namelijk:

NDX900 - RMX40 - NDX900

Graag een bevestiging dat dit nog altijd mogelijk is zodat ik Mol ook even kan antwoorden en bevestigen :)

Comment

Als je de afmetingen moet hebben van de spelers dan kan ik die geven of je komt met de kist tot bij mij om te zien of ze passen.

Comment

Originally posted by Mol View Post
                Als je de afmetingen moet hebben van de spelers dan kan ik die geven of je komt met de kist tot bij mij om te zien of ze passen.
                Als je de afmetingen hebt (Breedte zal de voornaamste worden denk ik) meet ik het morgen ff na (Materiaal staat tijdelijk bij mijn schoonthuis en moet ginder naartoe morgen).

Nuja volgens mij moeten ze er wel inkunnen maar to be sure ff gepost dat Rick ofzo even kan bevestigen. :)

Comment

NDX 900 afmetingen:
                  - afmetingen: 36,83 x 32,39 x 10,16 cm (LxBxH)

Afmetingen van de spelers die er zeker in passen:
                  NDX 800: 35,525 x 31,2375 x 9,8 cm (LxBxH)
                  RPM 3: 34 x 32 x 11,05 cm (LxBxH)

Lengte zit met de NDX 800 op een verschil van 1,305 cm. Zou moeten passen dus want dit zal niet de grootste speler zijn. Qua breedte, zit met de NDX 800 op een verschil van 1,1525 cm, en dit zou volgens mij ook moeten passen, of de NDX 800 zou echt de grootste speler zijn die erin zou kunnen.
                  Last edited by DJ Lars; Friday-04-05-2012, 20:46. Reason: Foutjes met LxBxH etc.

Comment

Bedankt voor het opzoekwerk alvast want ik vond enkel de Inches terug en dat meet niet zo makkelijk. Morgen ff meten want er zit toch wat verschil tov. de NDX800 blijkbaar.

Comment

Originally posted by SqueeZr View Post
                      Bedankt voor het opzoekwerk alvast want ik vond enkel de Inches terug en dat meet niet zo makkelijk. Morgen ff meten want er zit toch wat verschil tov. de NDX800 blijkbaar.
                      haha alstu, oja een inch is 2,54 centimeter (:

Comment

Working...
                      X