Announcement

Collapse
No announcement yet.

schroefjes voor chassisdelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• schroefjes voor chassisdelen

Wat voor schroefjes heb ik nodig om chassisdelen vast te maken aan een frontplaat?

M3. :)

Neem wel moertjes met een borgring, anders kunnen ze na verloop van tijd lostrillen. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
      M3. :)

Neem wel moertjes met een borgring, anders kunnen ze na verloop van tijd lostrillen. ;)
      En zijn ze ook te koop op Bax-Shop?

Comment

Tadaa!

Speakon connectoren zijn volgens mij geen M3, Neutrik heeft er wel een aparte uitgevoerd die wel met M3 boutjes vast te zetten zijn!

Comment

Welke dan?
          http://www.bax-shop.nl/overige-mater...t-details.html Die zijn toch voor rackware?

Dezen moet ook passen toch? http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...archDetail=005
          Last edited by mikeelst; Tuesday-01-05-2012, 17:06.

Comment

in de beschrijving er van staat m3
            dus ja die passen

Comment

Originally posted by theofficialdaw View Post
              in de beschrijving er van staat m3
              dus ja die passen
              En welke nog meer? Die op vooraad zijn?

Comment

geen meer denk ik sorry kan ze niet vinden

Comment

Jouw, Mike Elst, werkt niet! De tweede dan. Maar bij elke bouwmarkt hebben ze die ook wel, gewoon even er naar vragen!

Comment

Ik zal is kijken, ik ben al blij dat ik weet dat ik M3 moet nemen! Bedankt!

Mike

Comment

Ik pop die dingen meestal vast. De plastic speakon's vinden dat niet altijd leuk (barsten vaak een beetje maar blijven wel prima op hun plek) maar zeker met metalen chassisdelen werkt het perfect.

Comment

Nadeel is dat ze er dan bijna niet meer uit te krijgen zijn. Bij zelfbouwspeakers is het wel handig, dan zitten ze gewoon stevig vast. En je hoeft ze er daar toch niet uit te halen!

Comment

Als je ze popt, moet je goed kijken aan welke kant je hem plaatst.
                          Je popt uiteraard vanaf de kant waar je de steker insteekt, als je zorgt dat je chassisdeel aan de andere kant van je connectorpanel zit dan kan je hem eenvoudig uitboren zonder je chassisdeel te beschadigen.

Comment

Working...
                          X