Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flightcase Technics SL

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flightcase Technics SL

Hoi

Ik woon momenteel in het buitenland en heb pas een setje 1210 SL's op de kop getikt. Binnenkort ben ik van plan om terug naar huis te keren en ik zal de TT's dan ook moeten gaan transporteren. Nu was ik van plan om flightcases te kopen. Ik vroeg me alleen af; de stofkap van de draaitafel, past die ook altijd in de flightcase, of hangt dat af van het soort flighcase?

Thanks alvast!

Volgens mij past dit nooit, met stofkap. Bij mijn technics in case iig niet.

Succes!

Comment

Bedankt voor je antwoord. Heeft iemand anders hier misschien ervaring mee? Er zouden toch flightcases moeten bestaan waar de stofkap ook in kan, nee?

Iemand suggesties over hoe ik de Technics best vervoer? Ik moet namelijk het vliegtuig op. Stuur ze liever niet met UPS of DHL want is erg prijzig plus je bent niet zeker hoe alles aankomt.

Comment

Mischien een idee om een flightcase te kopen die iets groter is dan je technic en dan zelf de mouse erin plakken zodat hij goed vast zit.

Comment

Ja inderdaad, dat was ik ook al aan het denken als mogelijke oplossing. Ik ben aan het rondkijken voor iets geschikts, maar eigenlijk zou ik het natuurlijk even moeten kunnen passen eerst voor ik het koop. Moeilijk om online iets te kopen in dat geval...

Bij deze lees ik in de reviews bijvoorbeeld dat er speling zit tussen het deksel en de draaitafel.. zou wel eens een oplossing kunnen zijn.

Comment

Die is pas leverbaar over 6 weken, maar bij bax kan je iets bestellen en als het niet past heb je 30 dagen tijd om alles terug te sturen.

Comment

Ik vertrek eind juli dus in principe heb ik nog even tijd om het wat uit te zoeken :). Ik zou in principe ook de stofkappen er kunnen afnemen en ze apart vervoeren in mijn bagage tussen een deel kleren maar dat lijkt wat veel gedoe...

Comment

Heeft iemand anders misschien nog een suggestie? Thanks alvast!

Comment

Even laten weten dat het toch wel past met kap en al. De cases komen niet van bij bax maar ik denk dat het bij de meeste gewoon wel past. Eind goed al goed ;)

Comment

Working...
                  X