Sommige leden herinneren zich waarschijnlijk nog mijn eerste kist, groot en lomp, daarom heb ik dan het compacte setje gekocht met de cdj 2000 en de djm 900 in een kist van prodjucer, onderstel laten maken met nog plaats voor 2x cdj 350 en mijn laptop, In mijn eerste kist steekt nog alle ongebruikte apparatuur en daar wil ik dus ook iets mee doen want het is me al voorgekomen dat ik 2 setjes nodig had op een bruiloft, maaltijd boven in een zaal maar er moest achtergrondmuziek zijn en na de maaltijd ging het feest door in een andere zaal in de kelders en daar ik toch de apparatuur heb staan wil ik die ook benuttigen maar dan in een compacte kist, wat erin zou komen is een dateq LMP 7.3 mixer, dubbele cd speler denon dn 6000, 19 inch ontvanger voor 2 draadloze microfoons, een 19 inch paneel met vooraan 10 schakelaars en achteraan 10 stopcontacten, geen idee hoe dat heet maar dat kan gebruikt worden om lichten aan en uit te zetten die niet dmx worden aangestuurd en er moet plaats zijn om een laptop op te plaatsen, ik weet niet of ik traktor kan aansturen met de denon dn 6000 anders komt er een simpele controller om traktor mee aan te sturen.
Ik dacht om deze kist hiervoor aan te kopen, of zijn er betere mogelijkheden.
Het liefst heb ik de mixer maar zeker de denon iets schuin staan.
Ik dacht om deze kist hiervoor aan te kopen, of zijn er betere mogelijkheden.
Het liefst heb ik de mixer maar zeker de denon iets schuin staan.
Comment