Announcement

Collapse
No announcement yet.

Touch monitor in flightcase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Touch monitor in flightcase

Hallo,

Ik ben momenteel bezig met het samenstellen van een flightcase voor mijn Sunlite Suite 2 computer.
    Hiervoor heb ik al een 19" flightcase staan, maar nu ben ik nog opzoek naar een touch screen + de montage van dit scherm.
    Kan iemand mij hierin adviseren want ik heb al even op internet gezocht maar losse touch screens kan ik wel vinden, alleen helaas geen montage beugels voor in een 19" flightcase.

Alvast bedankt

Groeten,
    Rick

als je binnen in je flightcase nu eens een schuifplateau'tje maakt zoals in deze flightcase alleen dan maak je in het midden van dat plateau een gat waar je flightcase in ligt..

Ik weet dat zulks soort systemen veel verkocht worden met complete VirtualDJ systemen.
    Je kunt de hoek van je scherm zelf bepalen en als je hem op de goede hoogte legt werkt dat beter dan een "tv scherm beugel"

Comment

De meeste mensen maken een eigen 19'' plaat. Ze pakken een 6HE of hogere blindplaat en zagen het uit, stoppen het touchscreen erin en ze draaien hem vast. Op marktplaats e.d. zie je wel vaak 19'' touchscreens voor bij komen. Misschien dat eens in de gaten houden?

Comment

Als ik me niet vergis heeft een elo deze gewoon kant en klaar. Worden ook gebruikt voor de xenox systemen. Xenox kan de schermen gewoon kant en klaar 19 inch aanleveren.

Dus even bij xenox kijken want als ik me niet vergis verkopen ze die ook gewoon los.

Comment

Working...
        X