Announcement

Collapse
No announcement yet.

cd koffer max 50,00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cd koffer max 50,00

Ik ben op zoek naar een goede cd koffer. Die aardig tegen een stootje kan, en maximaal 50,00 kost.

Er moeten sowieso 50 cd's in kunnen. Ik heb nu zo'n 17,00 van american audio. Maar wil deze erbij voor de overige cd's, en eventueel een 2e als vervanger voor de aa.

Ik bedoel echt een koffer (flightcase bouwtechniek) en dus geen mappen.

Ik had zelf deze op het oog: http://www.bax-shop.nl/cd-koffers-ma...l#!prettyPhoto

Ik beschik zelf over deze:
    Stevige flightcase van DAP om 60 van uw CD\'s in op te bergen. Want wat is er nu erger dan een beschadigde CD tijdens het draaien?

ben er meer dan tevreden over, heb hem al meerdere malen laten vallen (Per ongeluk)
    en verder geen schade. Ook kan je de deksel eraf halen, wat in mijn ogen erg makkelijk is.

Comment

En hoe lang heb jij die nu al?

Comment

Nu ongeveer 8 maanden.

Comment

Heb er al enkele jaren zo 1tje van velleman voor €30 . Gaat nogaltyd mee. Heb je in verschillende formaten, kan je indelen zoals je zelf wil. Het zal wel niet zo stevig zijn als wat jij aangaf, maar mijn 150 cd zijn al overal veilig toegekomen. Onlangs ben ik wel een voetje kwijtgepseeld, maar ik zet toch altijd het deksel onder de koffer, dus dat probleem is ook opgelost

Comment

Working...
          X