Announcement

Collapse
No announcement yet.

Akai Apc 20 inbouwen in flightchase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Akai Apc 20 inbouwen in flightchase

Hallo,

Ik wil een Akai Apc 20 kopen en wil hem als sturing gaan gebruiken van sunlite suite 2 nu wil ik hem ook inbouwen in een flightchase waar ik ook een pc etc in wil bouwen.

Maar hoe bouw ik die Akai Apc 20 nu in? Ik zelf zat te denken deze rackmounts te pakken en daar een houten plaat onder maken. En de overige gaten op te vullen met schuim o.i.d.

Of gewoon een gedeelte vullen met blindplaten en daar dan de akai opschroeven (gaatjes in de onderkant maken en dan met een boutje vast maken)

Wat raden jullie mijn aan? Ik wil naast de controller ook nog een muis kunnen gebruiken.

Mike

Ik denk dat het het handigste is, als je een maatbouw case laat maken. Dan weet je zeker dat alles netjes vast zit, en het aan je wensen voldoet. Er zijn overal wel flightcase boeren te vinden, die voor zeer nette prijzen een kist op maat bouwen.

Comment

Stop er wat hard schuim bij ter bescherming. En wat van dat noppenschuim in de deksel die een klein beetje indeukt als je de deksel erop zet. Hij zit dan vast tijdens vervoer en kan geen kant meer op!

Comment

Maar wat vinden jullie van het rackmount idee? ik wil er geen op maar ivm ik ook nog met me pc en toetsenbord etc zit

en welke rackmounts kan ik dan het beste nemen? Van mijn hoeft er trouwens geen muis meer naast te passen

Comment

persoonlijk zou ik deze er ook niet in vast schroeven, maar gewoon je case opvullen met schuim.

Als je toch perse je akai vast wil hebben, kan je links en rechts (of boven en onder) metalen latjes over je akai leggen die je dan vast maakt aan je case.

Comment

Ik ga het zo doen: ik koop rackmounts, ik denk zelf deze daar onder maak ik een hout plaatje (waar de apc 20 dan op kan steunen) dat vul ik op met een beetje schuim zodat hij zoiezo niet door het hout of schroefjes beschadigd. Dan vul ik de deksel met noppenschuim zodat hij een stukje tegen de deksel aan drukt.

Zou dit zo werken?

Ik denk dat ik het goede schuim en rackmounts heb gepakt. Ik zoek namelijk rackmount waar ik en makelijk een plaat onder kan maken en waar de apc 20 niet uitsteekt.

Ik hoor het graag

Comment

Working...
            X