Announcement

Collapse
No announcement yet.

XenyX502 inbouwen in flightcase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• XenyX502 inbouwen in flightcase

Hallo Forummers,

Voor onze jaarlijkse nieuwjaarsduik ben ik een simpele geluidsset aan het maken.

Ik heb een fligtcase van 120x40 waar een mixertje, een laptop en plaats voor een draadloze microfoon met komen. Ik wil deze case dus vullen met plukschuim en de benodigde ruimtes eruit snijden of plukken

Nu mijn vraag.. De onderkant is al bedekt met hardschuim vanuit de winkel. Kan in mijn mixertje daar direct op zetten.

Aan de onderkant van het mixertje zitten wel een paar sleuven om denk ik de warmte kwijt te kunnen, maar hoeveel warmte geeft zoŽn dingetje nu af...

Wie heeft hier ervaring mee en kan mij antwoord geven op mijn vraag.

Daarnaast zijn alle tips en ervaringszaken van harte welkom!

Groet,

Hans

Ik zou nog twee dunne stroken maken van hardschuim, die in je case plakken en daar je mixer op zetten. Dan is er nog wat ventilatie. Denk niet dat het echt nodig gaat zijn (naar mijn weten zijn nieuwjaarsduiken altijd fris :mrgreen:), maar als je op safe wilt spelen is dat de ideale oplossing.

Comment

Re; XenyX502 inbouwen in flightcase

Dan gaan we dat maar doen.

Voor de temperatuur is het idd niet nodig, maar je weet maar nooit.

Bedankt voor je reactie.

PS: Off topic, maar kun jij mij een degelijke (en natuurlijk niet te dure) draadloze microfoon aanbevelen. Alleen maar nodig voor een beetje informatie doorgeven, maar draadloos wel noodzakelijk ivm vieze modderige grond.

Groet,

Hans

Comment

Kijk eens naar de WMS40 serie van AKG.

Kom je er niet uit, dan kun je het beste even een nieuw topic aanmaken in de juiste categorie.

Comment

Working...
        X