Announcement

Collapse
No announcement yet.

Monitor inbouwen in Flightcase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Monitor inbouwen in Flightcase

Hallo allemaal,

Ik ben van plan een nieuwe lichtsturing te kopen, sunlite suite 2 icm een akai apc 20.

Dit alles wil ik samen met een pc inbouwen(Computer vastboren op een 19' inlay) in een flightcase. (Accu-Case 19 inch combi flightcase 6/12 HE )

Nu is mijn vraag: hoe ga ik een scherm inbouwen? (ik heb nog geen scherm... tips?) ik wil het scherm er gewoon 'recht' op hebben staan en niet liggend. Heeft er iemand tips? Ik wil namelijk wel gewoon de deksel op de flightcase kunnen doen etc.

een rechtopstaand deel en daar een muurbeugel tegen aan?
    Waar je op moet letten is dat je scherm VESA compatible is en beetje creativiteit..

Comment

Originally posted by BazzyM View Post
      een rechtopstaand deel en daar een muurbeugel tegen aan?
      Waar je op moet letten is dat je scherm VESA compatible is en beetje creativiteit..
      Hoe ga ik dat dan maken? En hoe kan ik hem dan makelijk in mn flightcase zetten?

Comment

Kom je denk ik uit bij zoiets: http://www.tvbeugels.nl/newstar-lcd-...ma-d400-prod/#

En dan haal je dat "klem-deel" er vanaf en bevestig je dit onderin je flightcase of zoiets.. wordt echt een stukje creativiteit van je gevraagd als je het zelf wil maken zo..

Comment

Tja ik ben hier zeer zeker GEEN voorstander van maar je zal hoogstwaarschijnlijk met een soort van scharnier systeem moeten gaan werken als je hem vast in de kist wil laten zitten. Erin schuiven gaat hem namelijk niet worden omdat 6 he niet hoog genoeg is.

Dus oplossing vrij simpel.

Achter op de tft zit eigenlijk altijd wel een mogelijkheid om er met een 4 schroeven een beugel op te zetten. Zorg dat er aan die beugen dus een kokertje naar beneden van het scherm gaat. Onder aan komt dan een voetje waar deze in valt. Dit gedeelte moet dan wel kunnen scharnieren. Dus dan kan je de kist open maken. Scherm omhoog draaien. Voet weer vast draaien dat deze niet zomaar weer voorover kan kantelen en klaar. Nadeel. Je scherm ligt er dus ook een beetje los in. Het kan niet echt op en neer maar wel omhoog en omlaag. het kan dus in de kist gaan klapperen. Dan kan je weer iets met schuim gaan maken maar ideaal word het nooit. Ook moet je het er dan dus wel tussen doen.

Ons heeft dit al een tft gekost. Niet erg duur maar toch wel jammer. Dus als je dit doet zal je iets van een framepje moeten maken dat je het zowel in de omhoog positie als in de omlaag positie een borging heeft en dus ook echt zo blijft staan.

Comment

Working...
          X