Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flightcase NS7 II

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flightcase NS7 II

Even een domme vraag maar zijn er indicaties voor deze flightcase http://www.bax-shop.nl/dj-set-flight...t-details.html

Conform:

A) Prijs?
    B) Hoe snel het leverbaar zou geraken?

Het is een nieuw product vermoedelijk en dan kan het altijd snel wijzigen qua info enz. heb ik al willen merken op jullie site.

In elk geval ben ik hard actief naar een degelijke flightcase met laptopstand voor de Numark NS7 II met het liefst een budget van regio 300 a 400 euro. Dus moesten er suggesties zijn dank bij voorbaat.

Prijs? Ga ik even voor je navragen, kan zijn dat dit nog niet bekend is.
    Hoe snel leverbaar? Indien Odyssey deze al kan produceren, tussen de 6 en 10 weken. Dit omdat het vanuit Amerika wordt geïmporteerd.

Comment

Ok ik heb geduld dank reeds Rick :)

Word dus de numark voorzichtig liefhebben in zijn originele doos de komende tijd

Comment

Prijs is toegevoegd. Bleek geen artikel te zijn wat wij standaard voeren. Indien op dit moment de case besteld wordt, zal deze eerst nog geproduceerd moeten worden, om vervolgens te wachten tot er een container naar ons verscheept wordt. Hierdoor is de levertijd wat bijgesteld, kan dus 15+ weken duren voor de case geleverd kan worden.

Comment

En zijn er toevallig alternatieven? Prijs valt nu wel mee maar 15plus weken die controllers gebruiken naar gigs zonder degelijke bescherming lijkt me wel gevaarlijk lang.

Ik las namelijk dat de meeste flightcases die gemaakt waren voor de originele NS7 ook de NS7 II zouden slikken?

Comment

Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Specifieke NS7 II cases zijn er behalve de Odyssey case nog niet.

Je kunt natuurlijk wel een NS7 case bestellen en evt. retourneren mocht hij niet passen.

Comment

Heb mijn NS7 II vandaag ontvangen en ben (mijn excuses naar Bax maar heen en weer zenden van NL naar Belgie met kisten die ook niet in stock waren is wel veel risico nemen moest het niet passen) er meteen richting een lokale flightcaseverkooppunt gereden om fysiek te gaan passen.

Dit kistje paste als gegoten:

Dus mischien een goede tip voor jullie verkoopdienst dat de kist een NS7 II perfect slikt 'en vermoedelijk soortgelijke qua afmetingen'

Comment

Dat lijkt me een strak plan, dus ga ik laten fixen.

Comment

Gewoon ff hierbij melden dat ik momenteel deze gebruik en ook deze is perfect!

Dit Magma DJ Controller Workstation is geschikt voor de Pioneer DDJ-SZ, DDJ-SZ2 en de Numark NS7II. U kunt zowel uw controller als uw laptop veilig opbergen en door de wieltjes aan de onderkant makkelijk vervoeren.

Comment

Originally posted by Mister MoLoToV View Post
                    Gewoon ff hierbij melden dat ik momenteel deze gebruik en ook deze is perfect!

http://www.bax-shop.nl/dj-controller...7ii-flightcase
                    Dat is zeker een prachtige case voor de NS7II. Stevig, goed sluitend en vooral betrouwbaar!

Comment

Working...
                    X