Announcement

Collapse
No announcement yet.

flightcases gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• flightcases gezocht

Ik ben op zoek naar een of misschien meerdere flightcases voor mijn, nanopad2, nanokey2, en nanokontrol2, ook voor mijn hercules dj control instinct, en mijn behringer m16 monitor speakers, ben ik op zoek naar een flightcases, kan dat allemaal in een grote flightcases, of heb ik er meerdere nodig?

Flightcases voor deze apparaten bestaan niet. Dan zul je echt eerst moeten kijken hoe je dat allemaal wilt monteren/vervoeren, de afmetingen opnemen en vervolgens even in de shop kijken welke cases daar voor passen.

Als ik jou was zou ik gaan voor een goede flightbag zoals uit de reeksen van Accu Case (voormalig Arriba Cases).

Comment

Je kan ook flightcases op maat laten maken. Er zijn ondertussen meer dan genoeg flightcase bouwers die gewoon alles precies zo opmaat kunnen maken als jij wil.

Kom je wel op het probleem dat de cases dan meer gaan kosten dan je apparatuur. De vraag of je dat wil is dan natuurlijk aan jou.

Comment

Zelfs als je ze zelf maakt, wat overigens best leuk is om te doen, ben je duurder uit dan met een kant-en-klare.

Comment

Okee ik ga verder rondkijken bedankt alvast

Comment

Working...
          X