Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flightcase voor portofoons

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flightcase voor portofoons

Goeiemiddag allen,

Ik ben op zoek naar een flightcase waarin ik het volgende kan vervoeren:
    - 4x Portofoon ("walkie-talkie") (54 x 122 x 33 mm)
    - 4x Spreeksleutel
    - 4x In-ear
    - 4x Oplader (85.7 x 40.9 x 100.0 mm)

Ik was aan het denken om een kist met schuim te kopen, zodat ik iedere porto mooi kan klemmen in schuim. Ideaal zou zijn als de spreeksleutels verbonden kunnen blijven met de porto's.
    Ik wil de opladers vast inbouwen, zodat ze bruikbaar zijn als de kist open staat.

Als ik eens door het kistjesaanbod hier bij Bax blader, lijkt deze me wel min of meer geschikt, hoewel iets aan de kleine kant.

Wie heeft er een suggestie om deze toestellen veilig te vervoeren?

Stijn

Persoonlijk zou ik kiezen voor een universele case met hard schuim, zodat je de pasvorm perfect kunt uitsnijden met een hobbymes/stanleymes. Dan heb je optimale pasvorm. De 'blokjes'cases hebben wat zachter schuim. Penn Elcom's Alveobloc is daar goed geschikt voor.

Comment

Dankje voor de suggestie, Rick.
      Gaat dat een beetje makkelijk, dat uitsnijden in Alveobloc? Het lijkt me een hels klusje...

Comment

Heb je geen peli Stijn? Een peli case in combinatie met het plukschuim lijkt mij de mooiste oplossing. Plukschuim is eventueel ook los te koop.

Comment

Nog niet, maar tot vandaag heb ik nog een 10% kortingscode van Bax liggen... :)

Comment

ACCU heeft prima koffertjes hiervoor, de 'Medium Accessoires Flightcase" met plugschuim lijkt mij heel geschikt voor jouw doeleinde.
            Gebruik ze zelfs als kabelkoffertjes voor hele kleine producties (zonder schuim dus).

Comment

Om dit topic af te sluiten, dit is het resultaat geworden:

De spreeksleutels zitten onder de radio's, bovenaan is er een vakje waar de in-ears in zitten.

Comment

Originally posted by StijnS View Post
                Om dit topic af te sluiten, dit is het resultaat geworden:

De spreeksleutels zitten onder de radio's, bovenaan is er een vakje waar de in-ears in zitten.
                mag ik vragen waarom het midden top stukje bij de meest linkse portofoon verder is gesneden dan de rest?

Comment

Ik was nog aan het oefenen om in schuim te snijden... Klein foutje :oops:

Comment

Working...
                  X