Announcement

Collapse
No announcement yet.

UDG CD Mappen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Beste forumleden,

Kijk ook eens naar de Slappa cd mappen. Deze zijn niet zo gek veel duurder, maar zijn wel voorzien van een stevige behuizing/kaft. De UDG mappen hebben dit niet, wat dus kan veroorzaken dat ze dubbel komen te zitten.

Comment

Het aantal CD's dat bij de Slappa mappen vermeldt staat moet je wel delen door 2. Er kunnen wel zoveel CD's in dat vermeld staat, maar per vakje zitten 2 gleufjes. Wel ideaal voor dubbel CD's of een kopie van een CD.

Niet echt ideaal als je deze (bijna) niet hebt. Ook passen de Slappa mappen niet goed in UDG bags.

Comment

Ik ga nu een UDG Slingbag Trolley Deluxe kopen en heb ook een nieuwe cd-map nodig, dus dacht aan de UDG creator CD tank 240.

Past deze in de slingbag? En is er dan nog plek over, voor platen of een laptop?

Bedankt

Comment

Die gaat helaas niet passen vanwege de lengte.

Comment

Ik heb gisteren de UDG 240 cd's map binnen gekregen. Echt een aanrader. Ik ben er heel erg tevreden over. De tabbladen zijn heel erg handig, maar ook de vakjes voorin, waar je eventueel papieren in kan doen. Vandaag ben ik erachter gekomen dat mijn koptelefoon en microfoon er ook nog bij kunnen. Dat is een bijkomend handigheidje.
            Last edited by Dj Bloempot; Sunday-16-05-2010, 21:35.

Comment

Die vakjes zijn inderdaad altijd handig. Ik stop daar altijd de facturen van mijn CD's in om aan te tonen dat mijn muziekcollectie legaal is =)

Comment

Zeker handig inderdaad. Maar zover ben ik nog niet :')

Comment

Working...
                X