Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
In Den-Haag ken ik niemand. Wij leveren zelf ook flightcases die worden gebouwd door onze eigen bouwer (offerte op te vragen per e-mail). Verder kan je eens kijken op www.meekelcases.nl . Naar mijn weten kan je bij hun online een offerte aanvragen.
beetje laat en waarschijnlijk heb je m intussen zelf al gevonden.. maar ik laat al mijn custom flightcases bouwen bij hoe kan het ook anders....custom in den haag.... google en gij zult vinden
Haha inderdaad al 3 jaar verder. Maar mocht iemand op zoek zijn, ik heb 'm laten bouwen bij casebuilder (dotcom) Geen flauw idee of de prijzen concurerend zijn, maar je kan 'm online helemaal samenstellen en bestellen, ideaal. Ideetje voor Bax misschien? Of is dat toch een andere tak van sport?
We leveren wel bepaalde soorten maatbouw cases en hebben hier ook wanneer er vraag naar is wel leveranciers voor, maar zelf echt laten bouwen voor de verkoop, niet echt.
Haha inderdaad al 3 jaar verder. Maar mocht iemand op zoek zijn, ik heb 'm laten bouwen bij casebuilder (dotcom) Geen flauw idee of de prijzen concurerend zijn, maar je kan 'm online helemaal samenstellen en bestellen, ideaal. Ideetje voor Bax misschien? Of is dat toch een andere tak van sport?
Uhh die begrijp ik ook niet helemaal. Maar je hebt diverse opties. Je kunt hout bestellen, op maat gezaagd, losse onderdelen, een complete flightcase maar in als bouwpakket geleverd zodat je 'm zelf in elkaar moet zetten, of een compleet gemonteerde flightcase. Die laatste optie heb ik gekozen (lui)
Je hebt wel hobby-auto's die in enorme pakketten geleverd worden en die je zelf in elkaar moet zetten. Alleen zeg je dan ook niet 'joh, ik heb nog wel wat metalen platen en een glazen ruitje liggen, ik hoef het plaatwerk en de voorruit er niet bij'.
Comment