Announcement

Collapse
No announcement yet.

Arriba Cases

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Arriba Cases

Sinds kort staan de cases/bags van Arriba in de shop.
    Zo te zien is dit een net tasje voor de prijs, maar wordt je apparatuur hier toch een beetje door beschermd?
    Zitten er bijv. houten platen in de tassen die voor wat stevigheid zorgen of slechts wat pluche om de apparatuur tegen zware schokken te beschermen?
    Uiteraard valt dit niet te vergelijken met de originele houten botsauto's, maar dit lijkt me toch een leuk alternatief op zich.

Iemand die meer kan vertellen of ervaring heeft met deze zakkies?

Als ik de goede tas voor me heb, zijn ze verstevigd met 'schuim' wat dus de lichte schokken en tikken tegen houdt. Het is dus zeker niet ontworpen om te gaan gooien, maar je kunt gelukkig weer een beetje stapelen met je lichteffecten als ze in deze tas(sen) zit(ten). Daarnaast wordt je lichteffect beschermd tegen krassen ed :D

Gebruikt toevallig al iemand van het fora deze tassen?

Comment

Het zijn ideale tasjes voor lichteffecten waar normaliter geen standaard kisten voor voorhanden zijn. Voor weinig geld kan je je spiegelbol, moonflower etc beschermen tegen krassen en lichte schokken. Ga er aub niet mee gooien en vergelijk ze ook niet met de stevig UDG flightbags.

Maar het is in ieder geval stukken beter dan je originele doos die vaak na vier keer vervoeren uit elkaar ligt.

Comment

Nou, Brian S. Redd, zoek maar op youtube, is er positief over.

En laten we wel wezen, wat is er nou wel ontworpen om iets in te stoppen en er vervolgens mee gaan gooien?!?

En @jochanan: udg heeft niet zo'n uitgebreide reeks voor lichteffecten, uit mijn hoofd.

Comment

Gelukkig ging dit topic ook over Arriba Cases en niet over UDG ;)

Comment

Working...
          X