Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flightcase, Goed of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flightcase, Goed of niet?

Hey, Ik heb vanmiddag een flightcase vol gebouwd voor mijn versterkers. Kunnen jullie vertellen of ik het zo goed heb gedaan, of wat beter had gekunt?

Tips en opmerkingen welkom!

Foto is beetje wazig, sorry daarvoor!

Waar twijfel je precies aan dan?

Comment

Nou, naar mijn mening is hij goed, maar ik ben verder geen flightcase kenner, dus daarom dat ik het vraag, zodat ik het kan veranderen als het nodig is.

Comment

Als het naar jouw mening goed is, het werkt en je kunt er prima mee werken, dan is het toch goed?

Comment

ik bedoel of het kwa veiligheid zo goed is enzo. Maar ik wil het niet te "onproffesioneel" hebben, maar gewoon hoe dat in de echte wereld in mekaar zit.

Comment

Qua veiligheid heb je alleen te maken met de 230V-aansluitingen die je intern hebt gemaakt, als je die netjes hebt aangesloten kan er vrij weinig fout gaan.

Comment

de stroomaansluiting voor op wil ik nog vervangen voor powercon. er komt trouwens ipv van hout ( connectorpaneel ) gewoon een chassis paneel gekocht bij bax ;)

Comment

Ziet er best goed uit toch? Het is wat Rick zegt als die voor jou functioneel werkt is het goed, persoonlijk vind ik het wel een enorm rack.

Comment

Enorm? in welke zin?

Comment

Waarschijnlijk dat je nog ca. 2 HE niet-opgevulde ruimte overhebt.

Comment

Je bedoeld de ventilatie plaat enzo? het komt dat ik de kist nog had liggen, en dat mn versterkers vanuit dat simpele houte rackje wel een betere thuis konden krijgen. ik dacht ventilatie is belangrijk, nu kan de warme licht er ook goed uit ;)

Comment

Ventilatie kan ook via de achterzijde .

Maar goed, als je deze case er nog hebt liggen... Ik kan me dan voorstellen dat je je geld liever aan andere dingen uitgeeft.

Comment

Dat snap ik ook erg goed (had hetzelfde gedaan)

Maar voor mij lijkt het erg groot ;)

Comment

het is niet zo heel groot, het is 9 HE hoog.

Comment

Dat is 5he hoger als mijn versterker racken ;)

In de mijne is te vinden:
                              2x keer digam 1he per stuk x2
                              1x EQ
                              1x 1 he aansluitprofiel.

Oftewel maar 4he daarom is die in mijn ogen erg groot ;)

Comment

Working...
                              X