Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kwaliteit Flightcases merken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kwaliteit Flightcases merken

Hallo,
    Ik vroeg me af wat nou redelijke merken zijn voor fabriekscases.
    Waarom ze dat zijn enzo, dit wil ik graag weten van Dap, Road ready en ProDJuser

Mocht dit per product verschillend zijn, wil ik wel iets laten zien, maar dan hoor ik dat graag,

Met vriendelijke groet,
    Remco

Van boven naar beneden;
    ProDJuser
    Road Ready
    DAP

Beantwoordt dat je vraag?

Comment

Zo ongeveer, waarom is dit rijtje zo? want ik zit te denken om 3 roadready cases te kopen in de vorm van een tape rack, en dat als meubel te gaan gebruiken, maar ik weet niet of dit geschikt is?

Comment

Waarom zou dat niet geschikt zijn dan?

Alledrie de merken maken prima kistjes, alleen zitten er kwalitatief net wat kleine verschillen in, dat merk je in afwerking, materiaalkeuze, etc.

Comment

Hoe vaak gaat het op pad?
          Hoe ga je met je apparatuur om?
          Hoe ga je vervoeren? (los heen en weer rollend door een busje of netjes met spanbanden etc.?
          Wil je nog wat voor de cases zetten of een doek ervoor hangen, zodat de cases niet in zicht komen?

Allemaal vragen die bij kijken komen.

Comment

Originally posted by hardstyle View Post
            Hoe vaak gaat het op pad? Nog niet vaak, wil hem wel kunnen gebruiken voor 3 ,á 4x per maand
            Hoe ga je met je apparatuur om? Zeer zuinig, ik ga er altijd voorzichtig mee om, maar mocht de case nou per ongeluk ergends tegen aan komen wil ik geen deuken in de bolhoeken.
            Hoe ga je vervoeren? (los heen en weer rollend door een busje of netjes met spanbanden etc.? Met spanbanden.
            Wil je nog wat voor de cases zetten of een doek ervoor hangen, zodat de cases niet in zicht komen?Nee, er komt in 2 cases plexiglas met het logo er in, zodat dit verlicht is, en er komt tekst op te staan op 1 case.

Allemaal vragen die bij kijken komen.
            Lees bovenstaand.

Comment

Hoe ga je met je apparatuur om? Zeer zuinig, ik ga er altijd voorzichtig mee om, maar mocht de case nou per ongeluk ergends tegen aan komen wil ik geen deuken in de bolhoeken.
              Ehm. Het is een flightcase. Doel van een flightcase: Het spul dat er in zit beschermen en alle klappen, krassen, butsen, stoten en wat je maar kunt verzinnen, opvangen.

Krassen komen er sowieso wel op, hoe zuinig je er ook mee bent. En dat is met elke flightcase, ongeacht het merk. Daar is het een flightcase voor.

Comment

Dat is waar, maar ik heb hier een flightcaseje staan van american dj, voor mijn oude movingheadjes en die kreeg er al een deuk in toen ik hem op de grond zette ( was iets lomper dan normaal ) maar dat is normaalgesproken niet.

Comment

Vergeet kamkase niet. Enorm goedkoop en voor de prijs enorm goed.

Comment

Ik denk dat ik met de koopavond 3x http://www.bax-shop.nl/combi-flightc...t-details.html ga kopen. Heeft iemand ervaring met deze case? Iets op te merken over de kwaliteit, afwerking ect.?

Comment

Kwaliteit van Road Ready is iets beter dan Flyght, ietsje minder dan ProDJuser.

Comment

Oke.
                        Ik zat te denken, ik wil vast wel eens overstappen naar tabletops omdat dat net wat lekkerder mixt ( vind ik. )
                        Is het dan nog steeds aangeraden om deze cases te nemen? De cases moeten als meubel dienen van mijn drive-in show.

Comment

Hoe ga je daar een tabletop degelijk in krijgen? ;)

Dan kun je beter een case als deze nemen, daar kun je nog een DJ-setje met tabletops op kwijt.

DJ-mixer met tabletops op die tafel, PA-mixer in je rack voor eenvoudige klussen.

Comment

hoe hoog ligt die "tafel" ? en als ik dit neem, zal ik waarschijnlijk nog een losse case bijkopen voor het licht.

Comment

775mm, oftewel bijna 78 cm. Is dus wel aan te raden om iets op te hogen met kistjes als je redelijk groot bent. ;)

Comment

Working...
                              X