Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flightcase voor subwoofer??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flightcase voor subwoofer??

Hallo,

Ik heb een Subwoofer P1800D :D en deze wil ik graag beschermen met het vervoer.
    Aangezien zijn eigen gewicht (60Kg) :( ben ik op zoek naar een goede oplossing.

Een flightcase is de beste oplossing ivm beschadigen/ stoten en vervoer (wielen), maar om hem uit een kar of op een trap dan te dragen wordt dit wel heel zwaar. Hiervoor is dan een flightbag beter.

graag tips hoe jullie dit hebben gedaan :idea:

Het meest compacte zijn gewoon speakerhoezen, deze kan je bij verschillende bedrijven speciaal laten maken.
    Vaak wel aardig prijzig, maar dan heb je wel wat en het is toch nog goedkoper dan een flightcase.

Comment

Ik zou ook voor de speakerhoezen gaan. Beschermen meer dan voldoende hoor ;). Wat je zelf ookal aan gaf dat als je flightcase gebruikt ze wel heel zwaar worden. Je hebt zelfs hoezen die je dan alleen aan de voorkant open hoeft te maken kun je het grootste gedeelte er gewoon om laten zitten en alleen de voorkant haal je er dan vanaf. Ook lekker praktisch als je een keer buiten staat.

Comment

Subwoofer voorzien van wielen op de achterzijde, hoes laten maken bij bijvoorbeeld Muzip (positieve ervaring met de producten die ze maken) en gaan.

Comment

Inderdaad wielen aan de achterzijde of een geschikte losse wielplaat, hoesje bij muzip vandaan die maken zelfs hoezen met je naam of logo, ben erg tevreden over hun werk.

Comment

Ik heb inderdaad ook wielen op de achterkant gemonteerd. voor de voorkant heb ik een houte plaat met hoek profielen erom heen. dit heb ik weer netjes ingepakt met schuim. nu zijn me subwoofers beschermt en kan ik er in totaal 4 topjes opleggen (ik heb er altijd maar 2 bij me, dan gebruik ik de andere sub om me cds enz op te vervoeren) topjes heb ik overigens zelf stoffen hoezen voor gemaakt met elastiek. (najah, oke, ik mag niet liegen, ik heb me moeder lief aangekeken aangezien ze graag met stof aan de gang is ;))

Comment

Working...
            X