Announcement

Collapse
No announcement yet.

flightcase xone 22

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• flightcase xone 22

Hee allemaal,

omdat ik van plan ben om wat vaker met mijn xone op pad te gaan ben ik nu op zoek naar een mooie flightcase. Ik had zelf al gekeken op de site maar ik kon het niet zo goed vinden welke ik nou precies nodig had, want in een 10" case zou het dan net wel/niet passen. Bovendien zit ik ook nog met de microfoon en koptelefoon aansluiting aan de voorkant....

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft of een oplossing voor mijn probleem! Alvast bedankt!

Klein nadeel bij de Xone:22 is dat de aansluitingen aan de voorzijde vrij verspreid zitten.

De Road Ready RRMIX10 flightcase zou moeten passen. Misschien is het wel mogelijk dat je dan een haakse plug met los kabeltje moet nemen voor je hoofdtelefoonuitgang, aangezien een jackplug vrij lang is.

Mocht dat niet helemaal lukken, dan kun je altijd nog de hoofdtelefoonaansluiting aan de achterkant gebruiken, de 3.5mm jackplug uitgang. Met een verloopkabeltje en een chassisdeel kun je daar zo weer 6.35mm van maken. ;) Dat chassisdeel kun je dan met een beetje hobbybob-werk in het kabelklepje monteren van de case.

De mixer kun je nog een stukje 'naar achteren' schuiven in de case, waardoor je aan de voorkant nog wat ruimte over hebt voor je microfoon-aansluiting en potmeters. Een keertje komen passen mag altijd overigens, maar het beste is om dan wel even van tevoren een belletje te doen omdat hij mogelijk uit een ander magazijn moet komen.

Comment

Ten eerste nog heel erg bedankt voor de hulp (het is al lang gelden maar toch :P)

Heb een tijdje geleden de flightcase gekocht en het past gewoon allemaal perfect
      nog even een fototje

Comment

Ziet er goed uit man!! al ziet het er wel een beetje raar uit.
        Maar ziet er goed uit hoor

Comment

Working...
        X