Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zoek goedkope flightcase om laser projector in te bouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zoek goedkope flightcase om laser projector in te bouwen

Deze had ik al in gedachten, maar ik heb geen idee van de binnenmaten.

er staan alleen de totale maten bij.... deze zijn: afmetingen: 460 x 330 x 130 cm
    Maar probleem is de binnenkant moet minimaal 110mm hoog zijn. en 130mm wat de totale maat is, lijkt me mischien 110mm niet haalbaar qua maten aan de binnenkant.
    en die maten cm klopt volgens mij niet in de beschrijving van het product....dan zou het wel een erg grote flightcase zijn.
    Mijn huidige laser projector op alluminium plaat is 29cm*27cm....en 9,8cm hoog.

Bedankt voor advies!

Afmetingen zijn in mm, maar er is 'cm' achter geschreven. Ik zal het gelijk even aanpassen in de shop, verandering is over een paar uur zichtbaar.

Je dient er echter wel rekening mee te houden dat een deel van je ruimte inderdaad opgeslokt wordt door het materiaal. Dit bestaat uit hout en enig schuim. 110mm ga je vermoedelijk niet redden.

Maar gaat het echt als behuizing gebruikt worden, of als transportkoffer? Want in het eerste geval zou ik er dan gewoon een aluminium behuizing omheen laten maken.

Comment

een heel snelle reactie op zondag! :)
      bedankt voor het aanpassen.
      ik wil het schuim eruit halen, en gaten in de zijkant maken. voor voedingskabel, voor waar de laserstralen uit komen.
      Ik wil hem inderdaad als behuizing voor de projector gebruiken. ik heb dus al een projector... maar die wil ik gewoon inclusief plaat erin laten zakken en monteren, en dan de rest van de ruimte gebruiken voor extra's die ik voor de projector heb gekocht zoals nieuwe galvo's. mijn projector is eigenlijk 9,8cm hoog...maar die 110mm is voor de zekerheid. als ie nog 5mm kleiner zou zijn, zou dat ook net acceptabel kunnen zijn.

een alluminium behuizing heb ik al, maar is dus niet voldoende om de nieuwe galvo set erin te laten passen. plus dat het een goedkope projector is uit china. dus alle onderdelen eruit halen en op een nieuwe case monteren gaat moeilijk. omdat die stomme knuppels in china veel onderdelen vast gelijmd hebben.

Comment

Zal eens kijken of ik er morgen eentje uit het magazijn kan laten halen om te meten.

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Zal eens kijken of ik er morgen eentje uit het magazijn kan laten halen om te meten.
          super! :) nou dat is een goede eerste ervaring met bax-shop :)
          ik heb ook een bericht achter gelaten bij de klantenservice trouwens ;)
          die kan dan wel genegeerd worden.

Comment

Working...
          X