Announcement

Collapse
No announcement yet.

flightcase allen & heath

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• flightcase allen & heath

hey

ben op zoek na flightcase voor mix wizard3 12:2
    heb al op de website gezocht maar vind niet direct een flightcase ervoor tenzij ik er toevallig over het hoofd zie.

ps aan baxshop team was geslaagde open dag terug dit jaar!!!

Als ik me niet vergis is de mixwizard gewoon 19". Past dus in elke 19" kist. Enige waar je rekening mee moet houden is dat de inputs + outputs aan de achterkant zitten.

Comment

De plastic zijkantjes van deze mixer kunnen er af worden geschroefd, zodat je met een 'kaal' 19 inch paneel blijft zitten. ;)

Het connectorpaneel kan worden geroteerd zodat de aansluitingen aan de onderzijde van de mixer komen te zitten. Hierdoor spaar je ruimte uit aan de achterkant en zou je misschien zelf nog een break-out systeem of connectorpaneel kunnen maken in een combicase-model.

Met de aansluitingen ingeklapt neemt de mixer 10 HE rackruimte in beslag en is dan 122 mm diep op het uiterste punt, exclusief wat ruimte om je connectoren aan te kunnen sluiten. Neem een grove 200 mm hiervoor en je komt uit op iets als een Road Ready RR12M4U. Dan is er zelfs nog ruimte over voor wat kleine randapparatuur. ;)

Comment

zou eigenlijk liefst hebben dat ik het aansluitpanneel laten staan zoals het normaal staat.
        Misschien dan beter van een 12he flight case te nemen en de aansluitzijde de normale voorkant plaatsen?

Comment

Ik denk dat een Road Ready RRM19R misschien ook zou kunnen passen, wellicht met nog een klein beetje aanpaswerk bij het rackprofiel.

Anders gaat het maatbouw worden denk ik, want het systeem is op zich wel apart. ;)

Comment

kennen jullie paar bedrijven waar jullie mee samen werken die maatwerk doen?

Comment

Jazeker wel, als je een mailtje stuurt naar de helpdesk met daarin zoveel mogelijk informatie betreffende de case kunnen we eens een offerte opvragen voor een maatbouw case. ;)

Comment

Working...
              X