Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flightcase lichteffecten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flightcase lichteffecten

Ik ga van de week een flightcase halen voor mijn speakers, en nu zoek ik alleen nog een flightcase voor mijn lichteffecten & wat overige spullen zoals tape, microfoon etc. Ik weet niet of hier een flightcase voor bestaat, dus vandaar.

Wat erin moet komen:
    - Koollight mushroom
    - American DJ tri gem led
    - XLR kabels
    - Behringer microfoon
    - Tape etc.

Iemand een idee / tip? De grote maakt niet zo uit, kep nu een aanhanger en een wielplaat dus vandaar.. Alvast bedankt :)

American Audio Universele transport case M. Ideale kist, erg netjes afgewerkt. Gaat vermoedelijk wel passen voor jouw spulletjes. ;)

Comment

Bedankt voor de link. Ik vermoed dat ik één zo'n case neem, en een CD flightcase oid. waar de XLR kabels in komen. Of weet je toevallig een flightcase waar de XLR's inpassen?

Comment

Ik kan de lichteffecten e.d. in een spiegelbol case leggen die hier staat. Dus ik zoek dan alleen een kabel flightcase.

Ik zoek een case, die stevig is, en die een tussenschot heeft. Dus zodat er aan de ene kant XLR/DMX kan en de andere stroomkabels.

Comment

Tussenschotje zelf maken is niet zo lastig hoor. Vier houten plintjes, een stuk triplex/multiplex, misschien wat vilt er overheen, afwerken met zwarte verf en je bent klaar. ;)

Maar wil je iets fabrieks-af, dan kom je op zoiets, of zoiets.

Comment

Is de Cobra Case Eurostack S ook geschikt voor kabels? Qua gewicht van de kabels..

Comment

Moet perfect kunnen, maar dan wordt hij wel redelijk zwaar denk ik. ;) Je kunt er altijd nog wieltjes onder schroeven of hem op een wielplaatje zetten. Omdat hij 60 cm breed is, is het wat lastiger om hem met beide handen aan de handgrepen vast te pakken, vandaar.

Comment

Working...
              X