Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reloop RMX-30 in Road Ready RRDJX300w case

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reloop RMX-30 in Road Ready RRDJX300w case

Gaat de reloop RMX-30 passen in de Road Ready RRDJX300w ? Want anders zou ik 3 losse flightcases moeten kopen wat duurder is.

Even wat uitzoekwerk verricht, de mixer zou perfect in de flightcase moeten passen. :)

Comment

Toppie ga ik hem binnenkort bestellen is nu toch niet op voorraad :(

Comment

Dit soort cases zijn redelijk op maat gemaakt voor bepaalde apparatuur, in dit geval voor Denon producten. Hierdoor is de levertijd van die producten wat langer, omdat ze niet standaard bij onze leverancier op voorraad zijn. ;)

Bestel je hem nu dan is de gemiddelde levertijd ongeveer 4 á 6 weken, soms kan het ook erg meevallen. Een poosje terug heb ik zelf een Road Ready case besteld die niet op voorraad was en die was in een weekje al binnen. Maar om te zorgen dat we je niet continu moeten teleurstellen met een datum die steeds opschuift, verzorgen we op deze manier de informatie. Het kan erg frustrerend zijn als je ergens op zit te wachten en je krijgt 3x te horen dat de leverdatum weer opgeschort is. Andersom is het juist leuker, als iets eerder binnenkomt dan verwacht.

Comment

Hmm heb de tech specs (http://www.eae-vertrieb.de/fileadmin.../RRDJX300W.pdf) erbij gepakt en dan kan het niet helaas :(.

De mixer ruimte is volgens datablad 8 1/6 inch groot en de RMX 30 is 10 Inch :(.

Comment

Je hebt nog wel de rackoren aan de zijkant zitten. Ik kan echter niet terugvinden wat de verzonken afmetingen zijn van de RMX 30. Als je hem zelf toevallig al hebt staan zou ik er een rolmaatje bij pakken. ;)

Comment

Het binneste gedeelte (verzonken gedeelte) is 335*215
              Het bovenste gedeelte (bovenkant) is 355*255

Mischien toch maar beter losse flightcases te kopen want gaat net niet passen zo als ik kan zien in de pdf. Kost helaas alleen 100 euro meer maar is wel weer handiger met vervoer :).

Comment

Working...
              X