Announcement

Collapse
No announcement yet.

Denon 4500 in RoadReady Flightcase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Denon 4500 in RoadReady Flightcase

Beste Mensen,

Ik ben bezig nieuwe set te bouwen in 3 roadready flightcases. Nu krijgt de middelste de functie geluid. Bovenin zal een Denon MIDI 4500 komen en een 19" mengpaneel. Nu zit ik alleen nog met een toch belangrijke beslissing.

Wat vooraan en wat achteraan in de case? Als ik de Denon 4500 voorin doe, sta met koptelefoon op en het snoertje gaat over de scratch heen gaat het mis. Maar als ik hem achter / boven het mengpaneel zet ben ik bang dat ik op bepaalde momenten niet alles goed kan aflezen.

Wat zouden jullie doen, of wat hebben jullie gedaan?

Groeten, Martijn
    Last edited by mart_3223; Friday-24-06-2011, 14:22. Reason: Taalfout

Ik heb de controller achter de mixers zitten, maar dan wel met een speciaal systeem waardoor ik de controller in een schuine hoek kan plaatsen. Zie deze foto.

Je kunt zelf de hoek bepalen, en tijdens vervoer ligt hij gewoon plat. Ik vind dit ideaal werken.

Comment

Oke, hebben ze dat "speciale systeem" ook hier bij Bax? Of wordt dan een gevalletje "homemade"?

Comment

bij de bouwmarkt heb je ook speciale scharniertjes met vering, dat is wellicht ook mogelijk.

Comment

Ik weet dat we van Penn Elcom van dit soort schuinstellers kunnen leveren (die je in trappen kunt verstellen en vanaf hun hoogste punt naar beneden kunt laten zakken), maar dan zul je nog wel zelf de case moeten verbouwen. ;)

Maar dan zonder het rackprofiel.

Mocht je geďnteresseerd zijn dan kan ik eens een prijsje opvragen.

Comment

Mmm, oké. Duidelijk verhaal. Heb inmiddels m'n mengpaneel voorin zitten. Ik ontvang woensdag de Denon en dan maar eens kijken hoe het lijkt zonder de schuinte. Ik kan hem daarna ook nog vast zetten op bepaalde schuinte want die ruimte heb ik nog wel in de case. Ik hou jullie even op de hoogte ;-) bedankt zover.

Comment

Belofte maakt schuld, dit is een eerste case. Dinsdag/woensdag de volgende klaar maken.

Check: http://imageshack.us/photo/my-images/32/fotobwh.jpg
              Last edited by mart_3223; Sunday-26-06-2011, 21:56.

Comment

Working...
              X