Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mackie pro FX 12 inbouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mackie pro FX 12 inbouwen

Hallo,

Omdat mijn mixer kapot is gegaan ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe.
    Mijn oog viel op de Mackie Pro FX 12. Dit lijkt mij een goeie mixer oor mij (genoeg kanalen en goeie kwaliteit)

Het enige probleem is, dat mijn paneel ingebouwd moet zijn in een 19" rack. Aan de bovenkant dus.

Is hier een oplossing voor? ik kon bij bax geen universele 19" platen vinden die het mogelijk maken om aan de bovenkant iets in te bouwen. Bestaat dit wel?

Graag hoor ik of er al dan niet bij bax (anders een pm?) oplossingen zijn voor mijn probleem.

Bedoel je niet zoiets?

De ideale flightcase voor al uw 19 inch apparatuur die horizontaal geplaatst kan worden. En dankzij de schuin opgestelde rack rails heeft u een veel beter overzicht over potmeters, displays en faders.

Comment

@ walter hij bedoelt de Rack ooren volgens mij

Comment

Ik heb hier een case staan. Ik wil dus eigenlijk niet een hele nieuwe case.

Ik moet dus iets van rackoren of een plateau oid hebben.

Comment

Oh, sorry mijn fout. Maar voor zover ik weet zijn er volgens mij voor die tafel geen 19'' platen/oren.

Comment

die zijn er ook niet voor die tafel.
            Vandaar de vraag of er iets universeels bestaat. Een oplossing om het toch in een 19" te krijgen.

Comment

Oeh, dat moet je even zoeken op 19'' inch bakken. Ik heb een voorbeeld link bij een concurrent even naar je gestuurd via een prive bericht.

Comment

Ik kan het zelf niet vinden en je link in PM werkt niet. Zou je het nog een keer kunnen sturen?

Of is er misschien nog iemand anders met een idee?

Comment

Niemand een idee? De tijd begint nu wel te dringen..

Comment

Andere Mackie kopen? Een 1604'tje?

Comment

Working...
                    X