Announcement

Collapse
No announcement yet.

Glijprofiel standaard dj flightcase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Glijprofiel standaard dj flightcase

Beste muziekliefhebbers,

Ik ben op zoek naar het typische profiel dat wordt gebruikt bij alle standaard dj cases (Accu case, American Audio, Reloop enz enz)
    Schijnbaar is dit nergens te koop.
    Is er misschien iemand die weet hoe ik aan dit profiel kan komen ?
    Profiel B.jpg
    Profiel A.jpg

Groet,
    Plaatjesdraaier

Dat is glijprofiel voor o.a. sliding laptop-plateaus als ik het goed begrijp?

Comment

Beste Rick,

Ik refereer inderdaad naar het profiel van het sliding laptop plateau.

Groet,
      Plaatjesdraaier

Comment

Helaas kan ik er ook zo snel niets van vinden. Misschien kun je eens een mailtje naar onze helpdesk sturen? Gaan we het even voor je uitzoeken!

Comment

Hallo,

Ik zie dat deze vraag al een tijdje geleden gesteld is. Is er ook een antwoord uit de bus gekomen.
          Misschien ga ik zelf een case bouwen voor mijn digitale controller.

grtz

Comment

Heb een mailtje gestuurd naar Penn Elcom. :)

Comment

Penn Elcom heeft hier helaas ook geen specifiek profiel voor in het assortiment.

Wat je eventueel wel zou kunnen doen, is een sliding shelf tussen twee sluitprofielen monteren, waardoor je er alsnog mee kunt schuiven. Bijvoorbeeld met profiel 0522 van Penn Elcom. In plaats van rechtopstaand (deksel/bodem combi) monteer je die dan vlak (horizontaal).

Hoe je de buitenste delen van die profielen monteert is even de vraag, aangezien je dan in je case zelf een 90 graden hoek moet maken. Wordt een lastig verhaal vrees ik.

Kun je niet iets maken met een goede ladegeleider, bijvoorbeeld van een toetsenbordplateau? Wel kijken of je er eentje kunt vinden die wat 'stroef' verschuift, omdat je niet tijdens het draaien wilt dat je laptop op het gemakje dichter naar je toe komt schuiven.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                Penn Elcom heeft hier helaas ook geen specifiek profiel voor in het assortiment.

Wat je eventueel wel zou kunnen doen, is een sliding shelf tussen twee sluitprofielen monteren, waardoor je er alsnog mee kunt schuiven. Bijvoorbeeld met profiel 0522 van Penn Elcom. In plaats van rechtopstaand (deksel/bodem combi) monteer je die dan vlak (horizontaal).

Hoe je de buitenste delen van die profielen monteert is even de vraag, aangezien je dan in je case zelf een 90 graden hoek moet maken. Wordt een lastig verhaal vrees ik.

Kun je niet iets maken met een goede ladegeleider, bijvoorbeeld van een toetsenbordplateau? Wel kijken of je er eentje kunt vinden die wat 'stroef' verschuift, omdat je niet tijdens het draaien wilt dat je laptop op het gemakje dichter naar je toe komt schuiven.
                Jammer, toch bedankt voor de moeite!

grtz

Comment

Working...
                X