Announcement

Collapse
No announcement yet.

X-act te huur?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• X-act te huur?

Ik ben op zoek naar een bedrijf waar ze X-actjes verhuren van Sound Projects. Weet iemand hier nog een goed adresje? Het gaat om 6 stuks, en een tweetal sub's.
    Een beetje binnen een straal van 80 Km rond breda zou ideaal zijn, maar dat wordt moeilijk denk ik....

Hi John,

Wellicht heet Klundert (Oirschot) nog wat staan, die heeft er (naar verluidt) 40 in de verhuur.
    Daarnaast kun je wellicht Kooijmans Verhuur (Papendrecht) proberen, verhuurt ook Sound Projects.

Google vindt wel wat adressen, ook nog evt. in Den Haag.
    Ik ken nog wel een verhuurder met genoeg, maar die zit in het Noorden, haha. ;)

Comment

Klundert in Oisterwijk is precies dat weekeind helemaal leeg ivm een muziekfestival in dat dorp. De Haag heb ik ook gevonden inderdaad, misschien dat ik daar eens moet kijken.

Comment

Alle 40 X-actjes weg?
        Mooi grote klus dan!

Succes! :)

Comment

Dat vonden wij ook inderdaad....

Comment

Volgens mij gaat het hier om het eerste weekeinde van september. Want zelfs wij springen voor die klus bij. Er gaat dan ook een paar 100m truss in.

Als ik me niet vergis heeft kees krijnen in hilvarenbeek ook excactjes. Misschien heeft die er nog een x aantal vrij.
            Last edited by ronennieshow; Wednesday-24-08-2011, 14:54.

Comment

Precies, het eerste weekeind van September!

Comment

Working...
              X