Announcement

Collapse
No announcement yet.

Actieve speakerset kopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Actieve speakerset kopen

Beste mensen,

Ik wil een nieuwe actieve speaker set gaan kopen.
    Hebben jullie nog suggesties?
    Ik wil de set gaan gebruiken voor max. 150 man.
    Het maximale bedrag dat ik kan uitgeven is 1250,-
    Ik ben op zoek naar een set die je makkelijk kan vervoeren.

alvast bedankt.

Wat wil je er precies mee gaan doen, wat voor feestjes, voor welk publiek? ;)

Comment

Ik wil ze voor feestjes, bruiloften en andere feesten gaan gebruiken.
      En ik wil er alle soorten muziek mee kunnen draaien.
      Dat er een mooi en helder geluid uit komt. Ook bij het gebruik van een microfoon

Comment

Dan zou ik gaan kijken in de stal van dB Technologies. Meer dan prima speakers die het vooral hebben van hun geluidskwaliteit en ook op hogere volumes strak blijven klinken.

Voor deze toepassing lijkt me de Opera reeks erg geschikt. Onderstaande set is iets boven je budget, maar ik denk persoonlijk dat het de meerprijs dubbel en dwars waard is. ;)

1x dB Technologies Sub05D actieve subwoofer
        2x dB Technologies Opera 210D actieve luidspreker

Je hebt dan een set die erg netjes in balans is, die ook met spraak en zang goed meekomt en dankzij de subwoofer ook aardig kan beuken. In de toekomst kun je er dan eventueel nog een extra subwoofer bij nemen zodat je twee subwoofers en twee topkasten hebt.

De topkasten van het setje zijn lekker compact en licht, dus die kun je goed tillen. De subwoofer is ook niet al te zwaar, dus goed te vervoeren. Zo heb je een erg compact systeem dat toch prima presteert.

Als het goedkoper moet, kun je optioneel kijken naar de voorloper van de Sub 05D, de Sub 05. Die is alleen ietsje zwaarder. ;)

Comment

Working...
        X