Announcement
Collapse
No announcement yet.
een goed luidsprekersetje voor beginners
Collapse
X
-
Ik verwacht dat de sub redelijk zal presteren waardoor je toppen het op een gegeven monent niet meer bijhouden qua volume.
Je hebt nu inmiddels zoveel verschillende sets en mogelijkheden voorgesteld... misschien nu eens tijd om dit op een rijtje te gaan zetten, óf meer huiswerk te doen door meer te speuren op internet en dit toe te voegen aan het lijstje. Vervolgens ga je schrappen wat wegvalt en ga je hetgeen waar je over twijfelt beluisteren. We zijn inmiddels 8 pagina's verder in je topic en alsnog heb je geen geluidsset en nog geen concrete sets waar je over twijfelt, maar alleen losse onderdelen... volgens mij hebben we nu alleen nog maar de Basic 400 tops?
Comment
-
ik krijg morgen een printer op mijn kamer.
ik ga 's avonds in bed altijd luidsprekertjes kijken in het dap boek:D:D (ik heb ook het koolsound en beglec boek).
morgen ga ik wat uitprinten.
ik wil de basic 400 graaaaaag beluisteren maar woon in lemelerveld (tussen ommen en raalte (dichtbij zwolle)).
dus naar citybeats rijden is (bijna) geen optie (hij heeft de basic 400).'
heeft iemand nog die basic 400 staan dicht bij mij?
Comment
-
Ik kwam na een zoektocht uit bij een winkel in delden (dat is redelijk in de buurt van lemelerveld) die de basic 400 verkoopt, misschien kun je hun bellen voor een afspraak om ze te beluisteren en ze daarna te vertellen dat je ze ergens anders gaat kopen omdat ze daar goedkoper zijn...;).
Als je de naam van de winkel wilt weten moet je me maar even een pm sturen.
Comment
-
[QUOTE=Rick;17891]Ik verwacht dat de sub redelijk zal presteren waardoor je toppen het op een gegeven monent niet meer bijhouden qua volume.
QUOTE]
Dat denk ik niet.
De sub is gemaakt om samen met de k-112a en de k-115a te werken.
alleen weet ik niet of dat met 1 sub is of met 2 subs.
ik denk toch niet dat ik hem koop omdat de sub tot 30 april in de aanbieding is (normaal is ie €1000:().
jammer dus:(.
toch maar even ergens anders kijken.
edit: jaaaaaaah, ik heb een printer op mijn kamer.
vanavond weer even kijken wat ik nu wil.Last edited by stijn; Tuesday-07-04-2009, 20:10.
Comment
-
ik wil een van de twee:
de db basic 400
of
de dap x-12
ik vind zelf mooi om een paar versterkers te hebben:D.
welke raden jullie mij aan.
welke heb je ervaring mee?
Comment
-
beetje slepen maakt me niet uit.
ik wil gewoon goed geluid hebben.
je kunt beter 1 X goed kopen dan 10 X slecht:D.
en het is niet naar zolder maar naar mijn kamer (naar zolder was bij djtommie geloof ik).
en wij hebben wel een brede goeie trap;).
ik koop later een paar subjes erbij, dus kun je de x-15b goed bij de x-12 kopen.
die past niet zo goed bij de basic 400, en de sub 12 is me te duur.Last edited by stijn; Saturday-11-04-2009, 18:00.
Comment
-
Waardevast zou ik het niet noemen, aangezien het niet echt een A-merk is. Feit is echter wel dat je er in verhouding wat meer voor terugkrijgt, voornamelijk omdat DAP ook veelal tweedehands wordt aangeboden. Veel aanbod en minder vraag = lage prijzen.
Comment
Comment