Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe speakers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe speakers

Hallo,

ik wil graag nieuwe speakers kopen, maar geen speakers voor mijn dj set, maar gewoon voor mijn laptop als ik iets anders aan het doen ben...

nu had ik deze in mijn gedachten:

http://www.bax-shop.nl/dj-studio-mon...t-details.html

maar die gaan iets over mijn budget :(

weet iemand speakers die ik op mijn laptop kan aansluiten van het liefst niet meer dan 150 euro?
    als niet meer dan 150 euro niet kan dan écht niet meer dan 170 euro

wel als het kan goed geluid en goede bass

alvast bedankt

YourNightmar3

ps: een aparte bass box mag ook...
    Last edited by YourNightmar3; Thursday-25-08-2011, 15:18.

Helaas kan je voor 170 euro niet echt een goede set vinden met een subwoofer. Studio monitoren geven ook niet echt veel bass weer omdat het geluid neutraal moet klinken als je nummers aan het producen bent. Daarom heten het ook studio monitoren.

Deze Roland zijn erg leuke speakers. Zit goed geluid in en gaan hard genoeg voor je zelf op de slaapkamer. Op de voorkant zit nog een eqtje waar je eventueel de bass nog wat meer kan zetten. Deze heeft ook een digitale ingang zodat je het geluid zonder ruis naar je speakers kan verzenden en ook minder last van een brom o.i.d. krijgt.

Eventueel kan je deze ook op de dj set aansluiten hoor, kan je oefenen thuis als je wilt.

Comment

oke, en betekend

- accessoires: handleiding, kabel (stereo mini jack 3.5 mm - phono RCA), luidsprekerkabel (phono RCA), stroomkabel
      dat er een kabel bijgeleverd word waardoor ik ze op mijn laptop kan aansluiten?

Comment

jah, stereo mini jack kan in je pc

Comment

dan onthoud ik die even

en zijn deze ook een beetje goed?

zit er goeie bass in enzo?

Comment

dat ligt er totaal aan waarvoor je ze wilt gebruiken...

dit zijn studiomonitoren, deze gaan er dus voor om zo eerlijk en schoon mogelijk geluid neer te zetten over een kleine afstand. De set is dus heel geschikt voor studiodoeleinden, maar als je andere dingen wilt doen achter je pc... dan betwijfel ik of je de goede eigenschappen van deze speakers goed benut.

Comment

Originally posted by YourNightmar3 View Post
              zit er goeie bass in enzo?

Waarom wil je zo graag overdreven veel laag?

Als je echt veel laag wil zal je toch echt naar iets anders moeten kijken dan naar studio monitoren.

Met studio monitoren zul je blijven houden dat het laag eerlijk is en dus niet overdreven. Natuurlijk word het wel wat beter met een subje maar echt spectaculair worden zal het niet. Als dit wel het geval is dan heb je namelijk geen eerlijk geluid meer.

Misschien is het dan een beter idee om 1 of andere stereo toren te kopen. Die geven vaak toch al wat meer bass dan een monitor setje. Helaas klinken de meeste studio monitoren dan weer wel beter en strakker dan een stereo toren.

Comment

maar ik geef maximaal maar 200 euro uit

welke goede speakers met veel bass zijn er dan???

Comment

Ik heb zelf deze:

M-Audio Studiophile AV40 kopen? Groot assortiment leverbaar. Bekijk Bax-shop NU! ★★★24-uurs-levering★★★ Laagste prijs garantie ★★★ Gratis verzenden

Klinken wel erg lekker :)

Comment

hebben die ook bass?

Comment

Ja, met een aan en uit knopje voor bass ;)

Comment

Originally posted by martijntje27 View Post
                        Ja, met een aan en uit knopje voor bass ;)
                        cool, die onthoud ik dan wel ff:D

Comment

Originally posted by DJ eMPiii View Post
                          dat ligt er totaal aan waarvoor je ze wilt gebruiken...

dit zijn studiomonitoren, deze gaan er dus voor om zo eerlijk en schoon mogelijk geluid neer te zetten over een kleine afstand. De set is dus heel geschikt voor studiodoeleinden, maar als je andere dingen wilt doen achter je pc... dan betwijfel ik of je de goede eigenschappen van deze speakers goed benut.

ik wil ze gebruiken voor gewoon muziek van youtube afspelen en als ik voor de lol in virtual dj aan het * ben

bijvoorbeeld

Comment

Dan zijn studio monitoren inderdaad de beste keus.
                            Binnen je budget kom je dan uit op zoiets:
                            Voor weinig geld toch hoogwaardige studio monitoren kopen? Met deze MediaONE 4A monitor set heeft u een ongekend goede klank evenals veel vermogen. Een must have voor de home studio.

(Ik weet niet of het al vernoemd is maar koop actieve monitoren anders heb je ook een versterker nodig)

Comment

jah, die speakers heeft een vriend van me, ze gaan echt heel hard én je kan er een hoop bas uit laten komen. deze speakers zijn erg degelijk.

Comment

Working...
                              X