Originally posted by DB DJ
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Speakerset
Collapse
X
-
Ik heb de speakers een half jaar gebruikt zonder sub en een half jaar geleden een sub aangeschaft, scheelt echt veel meer dan ik dacht, het is niet alleen een flinke aanvulling op de echte lage tonen maar ook een deel net een paar Hz onder het bereik van de topjes.
Ik heb nu ook een equalizer aangeschaft en als ik dan de sub ertussen uit haal en de bas via de eq flink open schuif, kunnen ze best flink wat laag weergeven alleen ze kunnen dan een heel stuk minder hard.
Op feestjes gebruik ik ze op statief maar op dit moment heb ik ze gewoon in een kamer op de grond staan, je merkt dan echt heel erg dat er veel hoge tonen wegvallen. Ik heb ook nog een filmpje van de set: Behringer B212D + B1500D
Comment
-
130 man geloofde ik op het begin ook niet, ik heb het toch maar geprobeerd want anders had ik weer iets bij moeten huren. Het ging goed alleen jammer is dat wanneer de topjes nog net niet clippen, de subwoofer niet genoeg bas meer kan brengen omdat deze in verhouding net wat eerder clipt. Ik heb zelf aan een kant ook gewoon een tussenpaaltje maar aan de tafel te zien die je gebruikt kun je hem daar beter mooi onderzetten
Comment
-
ik gebruik een op maat gemaakt meubel,
Kan er niet onder :p
Ervoor lijkt me wel mooi
Originally posted by DB DJ View Post130 man geloofde ik op het begin ook niet, ik heb het toch maar geprobeerd want anders had ik weer iets bij moeten huren. Het ging goed alleen jammer is dat wanneer de topjes nog net niet clippen, de subwoofer niet genoeg bas meer kan brengen omdat deze in verhouding net wat eerder clipt. Ik heb zelf aan een kant ook gewoon een tussenpaaltje maar aan de tafel te zien die je gebruikt kun je hem daar beter mooi onderzetten
Comment
-
Euhm, denk zo'n 5m per b212d
En iets van 3m voor sub. Gerekend vanaf mijn tafel
EDIT: heb nog geen een kabel dus Moet ze allemaal kopen
Originally posted by DB DJ View Postsorry bericht nog niet gezien, achter op de speakers zit ook gewoon een volumeregelaar,
De kabels die je nodig hebt zijn al met of zonder sub? en welke lengte van de kabel wil je hebben van je mengpaneel naar je speaker?
Comment
-
Vanuit het mengpaneel naar subje gewoon 2x: deze
vanuit sub naar speaker is dan 2x: deze
ik zou persoonlijk wel gaan voor 10 m per speaker vanuit de sub, altijd handig, je weet maar nooit waar je ze wilt neerzetten dan zou je 2x: deze
Natuurlijk komen daar ook nog de stroomkabels voor de speakers bij maar die krijg je er uiteraard bij
Comment
Comment