Announcement

Collapse
No announcement yet.

Versterker met 2 tops en subwoofer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Versterker met 2 tops en subwoofer

Hallo

ik heb nu 2 Bat beat 10 boxen van 200 rms /400 watt piek

ik ga deze versterker kopen http://www.bax-shop.nl/versterker/am...t-details.html

mijn vriend zegt als ik deze sub http://www.bax-shop.nl/passieve-subw...t-details.html koop en er op aan sluit ik mijn versterker dan opblaas . is dat waar ??:o

Mvg djjaap

nee, dat is niet waar. ik zou niet weten waar het op zou slaan. ohmage is goed, wattage kan beter (maar is niet gevaarlijk voor de versterker)

Comment

oke bedankt en heb ik dan wel watt bass met die subwoofer?

Comment

een omnitronic sub zal niet mijn eerste keus zijn... dan zou ik toch meteen voor db-technologies of HK-audio gaan (als het echt niet anders kan behringer)

bass heb je wel, maar het moet wel inboeten qua kwaliteit

Comment

ja maar ik wil rond de 50-70 uitgeven want moet eerst nog sparen voor nieuwe versterker

Comment

dan zou ik, als ik jou was, toch óók nog eerst gaan sparen voor nieuwe subs... Uit eigen ervaring weet ik dat je merken als Skytec, koolsound, omnitronic en (bepaalde modellen van) DAP moet mijden.

budgetseries van JB-systems en Behringer zijn al een heel stuk redelijker...

Comment

Originally posted by DJ eMPiii View Post
              Uit eigen ervaring weet ik dat je merken als Skytec, koolsound, omnitronic en (bepaalde modellen van) DAP moet mijden.

budgetseries van JB-systems en Behringer zijn al een heel stuk redelijker...
              Voeg dan ook maar de HQ power van velleman toe aan je lijstje, dit zijn speakers die goed zijn voor op een kamer maar ga daar geen feesten mee draaien.

De versterker is niet slecht maar geen top, ik heb dezelfde versterker te koop staan en zelf gebruik ik de VLP 1500 van american audio, sluit daar een paar goede speakers op aan en je hebt al een leuk setje om kleine feesten mee te gaan verzorgen, spaar liever iets langer en koop goed dan vlug iets willen wat je na 1 maand al beu zal zijn.

Comment

Je kunt voor dit geld ook een actieve sub van berhinger kopen.
                Al een stuk beter

Comment

het is altijd beter als mijn verstekertje nu met iets van 2x 20 watt op boxen van 2x400 watt daarom heb ik nieuwe versterker nodig en daarna sub voor wat bass

Comment

op anders site gaat een vriend van mij deze kopen is deze goed Veeg. ( ik weet bax is beter)
                    Last edited by Rick; Tuesday-30-08-2011, 07:33.

Comment

pas op met het plaatsen van links naar concurrenten, wordt onze geliefde forummoderator Rick niet zo blij van... snel weghalen dus!!

heb wel op je site gekeken, en de link loopt gewoon naar de index van die webshop.

Comment

Originally posted by djjaap View Post
                        mijn vriend zegt als ik deze sub http://www.bax-shop.nl/passieve-subw...t-details.html koop en er op aan sluit ik mijn versterker dan opblaas . is dat waar ??:o
                        Broodje aap. Ik zou niet teveel aan hem vragen op dit gebied. ;)

Het is mogelijk, maar niet ideaal. Neem je een subwoofer, neem dan ook direct een tweede versterker er bij. Anders moet je namelijk vreemde constructies gaan maken. Je gaat je versterker er niet zo snel mee om zeep helpen, maar voor je geluid is het niet zo bevorderlijk, ook mede door een gebrek aan vermogen.

Ik zou overigens adviseren om het Bat Beat setje thuis te laten staan, of anders voor een set degelijke topjes te wisselen.
                        Je kunt immers nu wel subwoofers gaan toevoegen, maar je zit wel in een segment waar je niet het uiterste van een systeem kunt verlangen. Wil je voor een zeer lage prijs een aardig stapeltje speakers hebben dan is het een optie, maar heb je plannen om door te groeien dan zou ik persoonlijk toch naar een iets hogere klasse verhuizen.

oke bedankt en heb ik dan wel watt bass met die subwoofer?
                        Tsja.. wat verwacht je er zelf van? Ik heb hem toendertijd ingevoerd. Niet voor niets heb ik een extra regeltje aan de pagina toegevoegd. ;) Dikke, broekwapperende bassen ga je er niet uit krijgen. Ook niet met de 15 of 18 inch variant. Dat kan ook niet voor dit geld. Je krijgt er wel een leuk geluidje uit, maar verwacht geen wonderen.
                        Het is een erg goedkope toevoeging op bijvoorbeeld een setje van 10 inch topkastjes, maar verwacht er geen wonderen van. Er zal voor het geld een best leuk geluidje uit komen, maar het blijft een kastje in het uiterste budgetsegment.

een omnitronic sub zal niet mijn eerste keus zijn... dan zou ik toch meteen voor db-technologies of HK-audio gaan (als het echt niet anders kan behringer)
                        Ligt gelukkig ook in ongeveer hetzelfde prijssegment... mmm nee. ;)

op anders site gaat een vriend van mij deze kopen is deze goed Veeg. ( ik weet bax is beter)
                        Tsja uh, het blijft natuurlijk het Bax-shop forum. Naar concurrenten linken gaan we niet doen.

Comment

oke dankje

maar ik zal niet zulke grote feesten voor 100000 man geven . ik vind dat er uit mijn Bat pa 10 boxen al wel wat geluid komt alleen vind ik het zooo jammer dat er geen speakon opzit

Comment

Kan je solderen?? Heb je ongeveer 4 euro over???
                            Koop 2 speakon male connectoren bouw ze in en elke speaker (ook die van jouw) hebben speakon!!

Comment

Originally posted by drek View Post
                              Kan je solderen?? Heb je ongeveer 4 euro over???
                              Koop 2 speakon male connectoren bouw ze in en elke speaker (ook die van jouw) hebben speakon!!
                              ja dat wil ik nog een keer doen misshien kan mijn buurman dat die is heel technish:)

Comment

Working...
                              X