Announcement

Collapse
No announcement yet.

dap tl 850

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dap tl 850

halo,

ik heb thuis 1 dap tl 850 staan en ik zou er graag 1 bij willen maar ik kan ze nergens meer vinden. mocht er iemand zijn die er nog 1 heeft staan en hem wil verkopen, laat ff weten aub. het kan ook anders, mocht er iemand zijn die er zelf nog 1 graag bij wilt hebben dan wil ik die van mij wel verkopen zodat ik 2 andere cd spelers kan kopen. hij is niet veel gebruikt, heeft als reserve altijd gestaan. hij is nu bijna een jaar oud. doet het nog goed. over de prijs praten we dan nog. maar k heb het liefst dat iemand er 1 heeft die hem wil verkope of als iemand weet waardat ik er zo ene nog kan kopen, laat het me dan aub ff weten.

thijs

Ik heb er zelf geen maar het lijkt er op dat je hem op deze site nog gewoon nieuw kunt kopen.
    Last edited by Rick; Wednesday-31-08-2011, 07:13.

Comment

ja bedankt man, maar weet je wat het is. hier kost ie 420 euro en dat vind ik een beetje erg duur voor dit ding. op new line stond voor 230 euro. dus als niemand anders er 1 heeft ofzo dan wil ik hem toch liever verkopen en dan 2 andere kopen. want voor die 420 euro die hij kost op die site die jij stuurde kan je toch wel wat mooiers kopen.

maar toch bedankt!

Comment

Juist, leuk dat de topicstarter wordt geholpen, maar als het een verzameling links wordt naar webshops, liever niet.

Hiernaast zijn de spelers niet meer verkrijgbaar via Highlite. Wees dus zeker van de voorraadstatus als je hem elders gaat bestellen... heb het wel eens voor andere dingen meegemaakt dat standaard CMS webshopjes niet altijd even goed worden onderhouden qua product-aanbod. Dan krijg je te horen dat een product niet meer leverbaar is. ;)

Comment

sorry voor het linkje, ik zit nog niet zo heel lang op het forum maar ik zal er voortaan op letten. Inderdaad, voor 420 kun je heel mooi ander spul kopen!

Comment

ja idd, daar kunde veel mooier spul voor krijgen. en ik koop liever ook niet op van die onbekende site's. niet te vertrouwen. dus hoop dat iemand er nog 1 heeft staan en wil verkopen ofdat iemand die van mij wil

Comment

Working...
            X