Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke hp zou ik nemen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke hp zou ik nemen?

Jow..

Ik twijfel voor welke headset ik zou nemen om te draaien..

ik draaie electro/house en hardstyle.. ook af en toe jumpstyle^^

Ik twijfel hard tusse de xone xd 53 en de senheiser hd 25..

Maar je hebt verschillende senheisers...

Welke zouden jullie nemen?

grtz

Ik zou die nemen die ik het lekkerste vind zitten.
    Die ik het beste vind klinken.
    Die ik vind een mooie prijs kwalitijd verhouding heeft.

Wat ik hier wil zeggen is dat een hoofdtelefoon net zo persoonlijk is als de schoenen die je draagt. Iedereen heeft hele andere persoonlijke wensen.

Wat doe je met schoenen? Die ga je kijken en passen.

Ga dit ook met je hoofd telefoon doen!

Alleen dan weet je zeker dat je de juiste keuze hebt gemaakt.

Dus brand een cd met jouw muziek en jouw smaak. Stap in de auto en ga naar bax. Zet daar 10 verschillende hoofdtelefoons op en luister.
    Dan ga je naar de kassa met jou keuze, rekent af, gaat naar huis en geniet een hele poos van je hoofdtelefoon.

Zo vind ik een stanton 2000 een toffe hoofd telefoon. Klinkt best lekker, kan redelijk wat hebben en kosten niet veel. Verder vind ik ze best prettig zitten.

Kortom dit was / is voor ons een hele mooie hoofdtelefoon. Is dit ook de beste voor jou? Dat weet alleen jij.

Comment

het probleem is dat bax 2u30 rijden is ..

Anders had ik dat al lang gedaan

Comment

Originally posted by beuckelaers View Post
        het probleem is dat bax 2u30 rijden is ..
        Leuk dagje uit;)

Comment

Het ligt er ook een beetje aan in wat voor prijsklasse je zit te denken. Wil je namelijk 50, 100 of 200 euro besteden? In elk van die klassen zijn hoofdtelefoons te vinden, maar er is uiteraard wel kwaliteitsverschil in. ;) Wat wil jij er aan uitgeven?

Hiernaast zijn er inderdaad een paar 'veilige' keuzes, die voor de meesten meer dan prima zijn. Maar het kan natuurlijk dat een hoofdtelefoon bij de ene persoon voor geen meter past, terwijl hij voor jou als gegoten zit. Andersom kan natuurlijk ook.

Comment

De Hd 25 van Sennheiser is meer voor producen. Ikzelf gebruik de http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelef...t-details.html om te draaien en ben hier zeer tevreden over.

Maar zoals gezegd een hele persoonlijke keuze.

Comment

Originally posted by Mescalino View Post
              De Hd 25 van Sennheiser is meer voor producen.
              Ja hoor.
              Het zal wel aan mij liggen dat ik de HD25 dan heel vaak bij FOH'ers tegenkom.
              Dat is ook waar ik 'm voor gebruik.
              Met andere woorden: persoonlijke keuze!

Comment

HD25 klinkt goed, maar is geen gesloten hoofdtelefoon die in z'n geheel om je oor valt.
                Het gevolg: je moet hem serieus hard zetten om boven je omgevingsgeluid (PA, monitor) uit te komen. Dat wil je eigenlijk niet, want daarmee sloop je je oren.

Mijn tip: kies voor een afgesloten hoofdtelefoon die om je oor heen valt.

Comment

de xone xd 53 dan ?

Comment

een super Headphone, die perfect om MIJN oren valt... gaat lang mee. maar zoals al gezegd hierboven is het belangrijk dat jij je eigen kiest.

Comment

Originally posted by beuckelaers View Post
                      de xone xd 53 dan ?
                      Nadeel vind ik dat hij geen losse kabel heeft. Dit betekend dat bij kabelbreuk, einde koptelefoon. Bij mijn Technics koop ik gewoon een nieuwe kabel en klaar.

Oh en ja kies inderdaad een koptelefoon die geheel om je oren sluit. (nog een reden waarom ik de HD 25 niet zou kopen om te DJ-en).

Comment

De HD 25 is een prima headphone, zeer degelijk en prima geluid. Hoewel hij niet gesloten is dempt hij toch erg goed waardoor je weinig last van omgevingsgeluid hebt.

Ik gebruik deze al jaren voor dj gebruik, en als ik samen met een band sta of ingeprikt op een slechte geluidsinstallatie gebruik ik 'm ook altijd in plaats van oordoppen :p Werkt prima.

De Stanton 2000 heb ik ook gehad. Na drie kapotte (die overigens elke keer netjes omgeruild werden) ben ik toch maar overgestapt op Sennheisser. Maar goed, ik ga dan ook niet heel voorzichtig om met hoofdtelefoons.

Comment

Ik zeg niet dat de HD 25 slecht is integendeel samen met de AKG in dezelfde prijsklasse is het een koptelefoon die ik overweeg voor studio doeleinde. Ik zeg alleen dat IK hem niet zou nemen voor dj doeleinde. Niet gezegd dat het niet kan.

Comment

ik heb hem ook beluisterd, en nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de AKG veel beter vind klinken.. minder aangezet op sommige punten, beter in balans.

Comment

Ieder zijn voorkeur natuurlijk. Ik zeg overigens ook niet dat de HD 25 klanktechnisch de allerbeste is (al is hij zeker niet slecht) maar hij is wel zeer hufterproof.

Comment

Working...
                              X