Announcement

Collapse
No announcement yet.

Limiter soundmate sub staat continu aan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Limiter soundmate sub staat continu aan

Hallo,

Ik heb hier een Soundmate 2 MKII set staan. Als ik 1 sub aanzet gaat daarbij het limiter lampje op rood zachtjes branden. Gek genoeg stuur ik dan nog geen signaal in. Als ik dit wel doe, klinkt dit niet vervormt of krakerig (dus niet alsof er een limiter op staat te werken)

Wat zou dit voor probleem kunnen zijn? Is dit iets met de voeding?

dit lijkt op een kapotte volumeweerstand... check die eens, kan wel tot iets leiden.

Comment

Die zal ik eens doormeten. Kan dit kwaad als ik gewoon door blijf draaien met de set?

Comment

jah, dan weet je niet of je op de limiet zit... dat kán heel erg schadelijk zijn.

Comment

Is dit bij 1 sub? En gaat het limiter lampje bij de top of bij de sub versterker branden? Het kan normaal zijn als je hem aanzet dat hij even brand maar later hoort hij toch echt uit te gaan.

Comment

Het is bij 1 sub op de sublimiter. Zodra ik hem aanzet gaat het lampje rood branden. Niet fel, maar zachtjes. Als ik 5 min later kijk staat het lampje nog steeds aan.

Gek genoeg vervormt hij niet zoals ik al zij, dus ik heb het idee dat de limiter niets doet.

Comment

gaat het lampje ook harder branden als je hem wel op de limiet laat gaan?

Comment

Zou zomaar een lekstroompje kunnen zijn, maar het beste is om hem even onder de loep te laten nemen door een technicus. ;)

Heb je er nog garantie op?

Comment

Het gaat niet harder branden als hij de limit ingaat.

Zit ook geen garantie meer op.

Comment

dan zul je hem echt moeten laten repareren... de betrouwbaarheid gaat er namelijk van achteruit en het laatste wat je wilt tijdens een feest is dat je apparatuur stopt. bovendien scheelt het een boel zweetdruppels als je gewoon van je apparatuur op aan kan.

Comment

Working...
                    X