Announcement

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar setje tops +-2000€

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Even terug ontopic.
    Wat zou het beste zijn voor de toepassingen die ik voor ogen heb, dus verhuur en drive-in?

Comment

Heb zelf ooit wel eens in een soortgelijke situatie gezeten, als ik refereer aan het lijstje dat ik op de vorige pagina aan droeg:
      Originally posted by BazzyM View Post
      • RCF ART 715A (750W)
      • Yamaha DSR115 (1300W)
      • ElectroVoice SXA250 (250W)
      • dB Technologies Opera 605D (600W)
      • JBL PRX615m (1000W)
      Had ik voor de Yamaha gekozen, omdat deze het meeste vermogen had.
      Als ik nu deze keuze zou moeten maken, zou ik kijken wat voor mogelijke uitbreidingen er toe te passen zijn...

Ik heb uiteindelijk mijn hele set weg gedaan omdat het nu mijn werk is en ik wat professioneler ben geworden. Als ik nu dus deze keus zou maken had ik waarschijnlijk de ElectroVoice gekozen, niet omdat ik het merk nu zelf in bezit heb, heb ook geen banden met ElectroVoice.

Vind alleen dat er een goed geluid in zit en het een merk is, waar je in de toekomst nog wat mee kunt en wat zijn geld ook wel enigszins waard blijft. 2e Hands is EV nog steeds redelijk prijzig, dus als je het over een x aantal jaar weg wilt doen krijg je er nog leuk wat voor terug. RCF lukt dit denk ik ook nog wel, maar Yamaha, DB tech. en JBL heb ik toch het idee dat het zijn waarde wat sneller kwijt is.

Maar je kunt niet beslissen zonder te luisteren, dus het is nu aan jou..

Comment

Ik denk persoonlijk dat je met RCF een prima systeem in huis haalt, waar je ook nog veel uitbreidingsmogelijkheden voor hebt in allerlei soorten en maten.

Wil je het iets goedkoper dan RCF aanpakken, dan is dB Technologies naar mijn idee een prima alternatief. Ook hiervoor geldt, ze hebben een compleet assortiment waar je sowieso uitbreidingsmogelijkheden voor kunt vinden.

Toch blijft het een kwestie van smaak en wat er in je regio zoal aanwezig is. En dan is de vraag wat je daar mee wilt gaan doen. Wil je hetzelfde aanbieden als je concurrenten, wil je goedkoper gaan zitten, of wil je juist een compleet ander systeem neerzetten?

Comment

Ik weet dat veel verhuurbedrijven hier in de regio met RCF werken. En een bedrijf waar ik nogal nauw mee samenwerk verhuurt dit ook. Vandaar dat mijn keuze eerder naar RCF gaat gaan.

En gezien er vandaag nog de ILIKEBAX korting geldt, ga ik ze vandaag bestellen denk ik, samen met 2 Reloop RP4000 platenspelers.

Bedankt voor alle info en adviesen bax-shoppers, en tot binnenkort als ik subjes ga kopen!

Comment

Als je zelf inderdaad ook af en toe eens wilt bijhuren, of als er vraag is naar een top/sub systeem, is het makkelijk om in te spelen op hun systeem, zeker als je er af en toe subjes onder wilt zetten.

Comment

Working...
            X