Announcement

Collapse
No announcement yet.

Shure PG188 - PG185

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Shure PG188 - PG185

ik ben vanplan de Shure PG188 - PG185 draadloos dasspeld systeem te kopen,

maar nu zit ik met een vraagje!

ben ik over +/- 2jaar de sjaak met deze set?
    omdat nu de frequenties op de schop liggen

Deze PG sets zitten op 674 - 686 MHz .
    De frequenties die "verboden" worden zijn 800-820, 835-865, dus dit kan je voorlopig gewoon veilig aanschaffen (totdat een of andere malloot zich bedenkt dat ook die frequenties verkocht kunnen worden :mad: )

Comment

Als dat zo is zouden de meeste gebruikers geen problemen moeten ondervinden, want voor zover ik kan zien zitten heel veel systemen op de 600 band. Is dat altijd al die frequentie geweest of is die aangepast vanwege deze ontwikkeling?

Comment

Deze zijn onlangs allemaal gewijzigd naar de 600 band inderdaad, eerst zaten de pg en pgx wel in de 800-820.

Comment

oke dan volgt de volgende vraag, ik wil deze set allround gaan gebruiken, daarbij zoek ik dus ook headsets, voor aerobic, en de levelier mic voor presentaties e.d.

maar nu kwam ik deze tegen Klink
          maar bij deze wordt vermeld dat de mic 5v phantompw nodig heeft,

dus mijn vraag ondersteund de shure pg185 5v phantom, en zijn er nog andere alternatieven voor headsets 4pins min xlr voor +/- 60€p/st

Comment

is het trouwens ook mogelijk om elke PG serie microfoon te koppelen aan de PG188?

Comment

De 800-820 (oude versie) kan je niet gebruiken met de 600 (nieuwe versie).
              Maar binnen dezelfde band kan je alle ontvangers, beltpacks en mics uitwisselen.

Comment

oke ik wil namelijk een setje gaan opstellen van 2 kanalen(vier loste outputs) daarom vond ik deze shure wel netjes aansluiten bij mijn wens,

2 dasspeld/headset
                of
                2 handheld
                of beide eentje
                1hand/1das

Comment

Working...
                X