Ik ga binnenkort op een feestje van ruim 400 kinderen draaien. We hebben acht RCF ART300A, de oude met die zes bas pijpjes. Ook hebben we als het nodig is twee MACKIE SRM450. Het feest is deels binnen en deels buiten We hadden bedacht om twee RCF'jes buiten te zetten, en vier RCF'jes binnen te zetten. Ook hebben we twee 18" subjes, maar ik weet niet welk merk/type deze zijn. De twee MACKIES willen we als monitoren gebruiken. De twee andere RCF'jes wouden we als het nodig is ergens plaatsen. Maar nou is mijn vraag, gaan we het met die boxen wel redden, die vierhonderd kids??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Gaan wij dit wel redden?
Collapse
X
-
Moeilijk om te zeggen. Want wat gaat er precies gebeuren? Voor geluid bij iets waar de kinderen redelijk stil zijn en alleen hoeven te luisteren is het ruim voldoende. Is het een soort van spelletjes dag of iets anders met veel kabaal dan zou ik 6 topjes nemen.
Bij kinderen hoeft het niet super hard te gaan. Dit vinden ze al erg snel vervelend. Het moet alleen wel overal duidelijk zijn. Met 6 speakers heb je veel meer spreiding waardoor ze wat zachter kunnen en toch overal duidelijk geluid is.
-
Plus het feit dat sommige ouders je drive-in show ook vaak direct als kinder-dagopvang zien. Kunnen zij een beetje bijkletsen, kan jij op de kinderen letten. Mooi geregeld, toch?
Zeker bij de wat grotere feestjes moet je goed uit je doppen kijken. Er moet maar één tussen zitten die wat baldadig is...
Comment
-
ik zou sowisow, al je apparatuur vast zetten kabels strak weg tapen en ook je booth heel goed afzetten,
ik werk op 2 basisscholen in het zuiden en ik weet dat kids snel over een kabel vallen, en ook soms met hun kleine plak vingers in, op en aan spullen zittenLast edited by JONKIE_NL; Wednesday-21-09-2011, 20:30.
Comment
-
ben ik de enigste die het vreemd vindt dat je een opdracht hebt aangenomen waarvan je helemaal niet weet of je die wel kunt doen? Of heb je al rekening gehouden met eventueel inhuur / uitbreiding.
Wat je ook kan doen is Mackie setje met subjes buiten (moet voldoende zijn voor zon 150 man) en dan de 6RCF's binnen. (+2 als monitor oid) Eventueel dit aanvullen door wat baskasten bij te huren.
Comment
-
Originally posted by SLGV View Postben ik de enigste die het vreemd vindt dat je een opdracht hebt aangenomen waarvan je helemaal niet weet of je die wel kunt doen? Of heb je al rekening gehouden met eventueel inhuur / uitbreiding.
Wat je ook kan doen is Mackie setje met subjes buiten (moet voldoende zijn voor zon 150 man) en dan de 6RCF's binnen. (+2 als monitor oid) Eventueel dit aanvullen door wat baskasten bij te huren.
2x Mackie buiten
1x Mackie sub buiten
2x 18'' sub binnen
6x RCF binnen
2x RCF binnen als monitor
Thanks voor de hulp!
Comment
Comment