Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vmx1000usb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vmx1000usb

Bij de VMX1000USB is een subwoofer uitgang zou ik met een tweede versterker twee subs kunnen aansturen met als kabel XLR female -2x XLR male dan hoef ik toch geen crossover bij te kopen of is dit geen goede oplossing deze uitgang te splitten.
    Groetjes,
    Jules

Originally posted by julesvb View Post
    Bij de VMX1000USB is een subwoofer uitgang zou ik met een tweede versterker twee subs kunnen aansturen met als kabel XLR female -2x XLR male dan hoef ik toch geen crossover bij te kopen of is dit geen goede oplossing deze uitgang te splitten.
    Groetjes,
    Jules
    splitten kan geen kwaad, maar je kan je amp, ook paralel zetten dan worden je ingang signalen over de 2 uitgangen verdeeld, of via bridge mode

Comment

in bridge mode krijg je zowieso meer uit je amp... lijkt me beter.

Comment

Originally posted by JONKIE_NL View Post
        splitten kan geen kwaad, maar je kan je amp, ook paralel zetten dan worden je ingang signalen over de 2 uitgangen verdeeld, of via bridge mode
        Als ik het goed begrijp kan ik gewoon met een XLR kabel naar een ingang van de versterker gaan en deze op mono zetten de versterker is een Behringer NU3000.

Comment

uhu, ja en dan steek je je speakon in CH-A
          let wel op mono produceert hij 3000Watt

welke sub hebje?
          en vergeet niet de podmeter achter op je vmx intestellen tussen de 90-100hz(dat vind ik zelf een fijne frequentie voor een sub)

Comment

Originally posted by JONKIE_NL View Post
            uhu, ja en dan steek je je speakon in CH-A
            let wel op mono produceert hij 3000Watt

welke sub hebje?
            en vergeet niet de podmeter achter op je vmx intestellen tussen de 90-100hz(dat vind ik zelf een fijne frequentie voor een sub)
            Heb zelf gebouwde subs van Goodmans 18" luidsprekers die ik nog liggen had is een engels merk weet niet dat het nog bestaat was toen die tijd een van de betere klinken erg goed.

Comment

Vandaag mijn VMX1000USB en mijn INUK NU3000 aangesloten op mijn DAP K115 prachtig geluid zeer tevreden over spijtig dat de NU3000 met 40 euro ineens naar omhoog is anders had ik er zo een bijgekocht voor mijn subs zal het voorlopig met mijn PIONEER moeten doen.
              Groetjes,
              Jules

Comment

@ empii,

Bridge is niet per se beter, je moet zorgen dat je amp is afgestemd op je speakers en er niet zo maar gewoon meer vermogen op gooien

@ jonkie,

je hebt stereo, mono, en bridge. Mono en bridge is niet hetzelfde bij mono heb je gewoon hetzelve als met de stereo alleen gaat dan naar beide kanten het linker signaal.

Comment

Natuurlijk, je hebt gelijk. altijd aanpassen aan je speakers.

Comment

Vandaag subuitgang aan gesloten van mijn VMX1000USB naar mijn tweede versterker heb een kabeltje besteld XLR female naar 2XRCA male maar niks geluid schijnt niet te gaan.
                    Iemand ervaring mee?

Comment

Hoi Jules,

Zou je de link kunnen sturen van je kabel die je hebt bestelt?
                      Met DEZE kabel moet het zeker gaan. Female in je mengtafel en je 2x XLR Male kan dan in je versterker. Succes!

Comment

Originally posted by waltervanpeene View Post
                        Hoi Jules,

Zou je de link kunnen sturen van je kabel die je hebt bestelt?
                        Met DEZE kabel moet het zeker gaan. Female in je mengtafel en je 2x XLR Male kan dan in je versterker. Succes!
                        De Procab CAB704 XLR female-2xRCA male articelnummer:AU-CAB704/3 had ik hier voor besteld daar ik op de versterker waar ik hem graag op aansluit enkel RCA aansluitingen heb is een PIONEER van 240wat.
                        Heb gemeten op de kabel dat pin1=aarde en pin3=signaal- met elkaar doorverbonden zijn en pin 2=signaal+
                        Zodus pin 1 en pin 3 zijn aan de huls van de RCA aan gesloten
                        Zou ik hier soms iets moeten aan veranderen?
                        Groetjes,
                        Jules

Comment

OKE probleem opgelost wat aant regelen geweest en versterker wat verder gedraait en super bas nu

Comment

Working...
                          X