Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe PA-set school

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JanPetersen View Post
    Dat hij hangt, en dat een tijdje ook blijft doen geloof ik wel. Alleen je verliest flink wat bas/vermogen als je hem ophangt!!

Als je hem twee meter hoog hangt begrijp ik het wel, maar om hem 10 meter de lucht in te hijsen vind ik wel een beetje vreemd!!

Bij mij op school hebben we er twee in het podium ingebouwd, en zijn er via de achterkant nog wel uit te halen!
    Raar maar waar!
    Heb morgen een tussenuur das zal waarschijnlijk wat foto's maken

Comment

Originally posted by DJ Lars View Post
      Raar maar waar!
      Heb morgen een tussenuur das zal waarschijnlijk wat foto's maken
      OK!

Comment

Subs komen het best tot hun recht als je ze op de grond plaatst, een sub moet contact met de grond maken wil je er alles uit kunnen halen, en beter is nog als je ze tegen een muur kan plaatsen of is een hoek, pas dan haal je alles uit de kast.

Maar we gaan de off-topic toer op, het gaat hier om de geluidset van matzzz95.
        Last edited by Mol; Wednesday-28-09-2011, 21:32.

Comment

pas op dat rick het niet ziet, want dit gaat berhoorlijk off-topic.
          Echt ja het gaat hier om een installatie voor de aula van matzzz95 en niet om de gevlogen ev's van lars.

Toch denk ik dat het eerst belangrijk is om meer duidelijkheid te krijgen want de ts is overspoeld ons helaas niet echt met informatie over hoe en wat de bedoeling is en de locatie mogelijkheden en eissen zijn. Willen jullie een uitbreiding op de peavey set. of willen jullie gewoon een nieuwe set met een beter geluid.

.

Comment

Ik zie alles. Ontopic. ;)

Comment

Working...
            X