Announcement

Collapse
No announcement yet.

djmixer met studiokwaliteit ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• djmixer met studiokwaliteit ?

Hallo, ben op zoek naar een mixer. budget nog niet echt bekend, maar wil in ieder geval geen audio2dj geluidskwaliteit:oops:
    `t is voor mn draaitafels en wil ook eigenlijk wel digitaal er mee doen (traktor)
    ik heb geen hoge eisen voor de rest, moet een hp/lp filter op zitten voor op zn minst twee kanalen.
    een delay en een reverb en `kben tevreden.
    `kheb hier wel eens een audio2dj geluidsgeval gehad en heb ook een emu1820m, is een dag en nacht verschil, dus ben bang dat dalijk bv de nox 606 of zoiets ook zo klinkt.
    `kwil ook een beetje misschien van die emu af, veel problemen mee.
    moe`k denken jullie voor een xone db2 of zo gaan sparen ? :D
    al heb `k geen idee of dat geluid wel met mn emu te vergelijken is.

djm-2000

Comment

dank je voor je reactie, maar `kvind touchscreen maar niks. reageert niet snel genoeg en je kan snel misklikken.(zoals te zien is in demo`s) `t lijkt heel hands on, maar `t is `t niet. (niet voor mij in ieder geval)
      vin `t zonde om daar extra voor te betalen.

zou `k eerder naar de djm 900 kijken, wat `t verschil in geluidskwaliteit is weet ik niet.

Comment

DDM 4000, Behringer.

Comment

ja, de djm-900 is ook perfect. zelf draai ik nog met de djm-800. maar wil overgaan naar 900

Comment

Originally posted by Ruben123 View Post
            DDM 4000, Behringer.
            Hij Wil kwaliteit dat blijkt wel aan het feit dat hij naar de DJM-900 kijkt.

Pioneer DJM-900
            RANE sixty eight
            Alen & Heath XONE:92
            DENON DN-X1700

Dit zijn zon beetje de High end mixers.

Comment

De 900 scheint echt te gaan vervormen als je een beetje in het rood draait. Ik zal het van de week even proberen.

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
                De 900 scheint echt te gaan vervormen als je een beetje in het rood draait. Ik zal het van de week even proberen.
                dat is dus echt klinkklare onzin. heb hem voor de zekerheid ergens getest, en niks viel mij op, alleen dat het gewoon een perfect mengpaneel is.

Comment

`k hou `t waarschijnlijk op de nox 606 voor analoog en mn ienieminie controller en emu voor digitaal.
                  `kheb nog niet `t idee dat mn droomapperaat bestaat, vaak zitte knoppies op de verkeerde plek :) en is voor mij genoeg om zoiets niet te nemen.:)
                  of te weinig control, en apparaten met genoeg control zijn weer laks in kwaliteit.
                  dus goedkoop en wachten op iets beters.
                  Last edited by dj.kaas; Sunday-09-10-2011, 12:46.

Comment

Originally posted by djpoephoofd View Post
                    Hallo, ben op zoek naar een mixer. budget nog niet echt bekend, maar wil in ieder geval geen audio2dj geluidskwaliteit:oops:
                    `t is voor mn draaitafels en wil ook eigenlijk wel digitaal er mee doen (traktor)
                    ik heb geen hoge eisen voor de rest, moet een hp/lp filter op zitten voor op zn minst twee kanalen.
                    een delay en een reverb en `kben tevreden.
                    `kheb hier wel eens een audio2dj geluidsgeval gehad en heb ook een emu1820m, is een dag en nacht verschil, dus ben bang dat dalijk bv de nox 606 of zoiets ook zo klinkt.
                    `kwil ook een beetje misschien van die emu af, veel problemen mee.
                    moe`k denken jullie voor een xone db2 of zo gaan sparen ? :D
                    al heb `k geen idee of dat geluid wel met mn emu te vergelijken is.
                    Hmmm vreemd hier zeg je dat je geen hoge eisen hebt.

Je kunt eventueel ook kijken naar denon de x1700 en de x1600 kunnen zoon beetje alles wat je maar zegt.
                    Zowel digitaal als analoog. Je kunt er ook nog midi mee aansturen.
                    Heeft zelfs 4 kanalen dus uitbreidingen zijn nog mogelijk.
                    Ook de effecten zijn zoals gevraagd gewoon aanwezig. De x1700 heeft zelfs 2 fx kanalen.

Andere optie zou eventueel nog allen & heath zijn. Maken ook heel leuk en kwalitatief goed spul,

Comment

Originally posted by tjeerdbeer View Post
                      dat is dus echt klinkklare onzin. heb hem voor de zekerheid ergens getest, en niks viel mij op, alleen dat het gewoon een perfect mengpaneel is.
                      Van de 900 weet ik het niet zeker. De 800 ja heel erg. Als je die het rood in jaagt klinkt het niet echt meer geweldig. Moet ik er wel bij zeggen dat wanneer je de cd-spelers digitaal aansluit het een heeeeeeeeeel stuk minder is.

Wij draaien het liefst gewoon met onze dateq lpm. Deze klinkt in mijn ogen het lekkerst en kan het meeste tegen een stootje. Alleen heb je dan natuurlijk geen effecten en dergelijke.

Comment

Alles gaat minder klinken als je in het rood maakt, hence the color ;) Als je een echt goed klinkende dj mixer wil moet je naar Funktion one of Formula Sound geloof ik ;)

Comment

hahahaha , kwa effects heb `k geen hoge eisen :)

kunnen er ook 2 effecten tegelijk op 1 kanaal op de x1700 ?
                          ja zit ook nog te twijfelen tussen xone db2 db4 en rane mp 26, wel sexy die rane ongebruikte mic knoppies mappen naar traktor effecten. voor de rest start en stop van tracks doe k nog ouderwets met de muis :D hehe
                          alhoewel een wieletje(platter) wel handig zou kunnen zijn ooit.

Comment

Ik zie dit topic nu pas, maarreeee, met zo'n accountnaam hoeft het niet. Gaat pas weer open als er een alternatieve, fatsoenlijke naam op mijn e-mail terecht komt (rick.vandevoorde[at]bax-shop.nl).

Comment

:)

Comment

Working...
                              X