Announcement

Collapse
No announcement yet.

Versterker repareren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Versterker repareren

Stel mijn peperdure versterker brand door. Is dit veilig te repareren?

Een vriend van me doet het altijd door de spoel te vervangen, is dit helemaal veilig?

Ligt er aan wat er precies is doorgebrand... De kans dat andere componenten en printplaat-sporen ook de dupe zijn is aanwezig.
    Maar als je geld hebt om een peperdure versterker te kopen, kun je waarschijnlijk ook wel een goede reparateur vinden. :)

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Ligt er aan wat er precies is doorgebrand... De kans dat andere componenten en printplaat-sporen ook de dupe zijn is aanwezig.
      Maar als je geld hebt om een peperdure versterker te kopen, kun je waarschijnlijk ook wel een goede reparateur vinden. :)
      Bedankt, en dat laatste wat je zei is helemaal waar!

Ik ga ook aan hem vragen of hij mij kan leren hoe ik dat moet repareren!

Comment

Waarom nu al druk maken over repareren?

Als je dus een dure versterker koopt moet ik er me eigen al druk over gaan maken om het te repareren. Verder is het zoals al gezegt vaak zo dat er meer aan de hand is als een versterker defect gaat. Ook is het dan vaak niet zo dat je dat vlug en even kunt repareren.

Ik denk dat je het beter zo kunt gaan doen dat wanneer het kapot is je hem mag helpen. Ik zou teminste niet zonder echt veel kennis een versterker open willen gaan schroeven. Dat leer je niet zomaar in een paar avonden.

Comment

Working...
        X