Announcement

Collapse
No announcement yet.

538 dj's on tour

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 538 dj's on tour

Beste mensen,

Ik ben laatst op een feest van radio 538 geweest, ik vond het geluid er goed. Behalve de hoge tonen op hoog volume, het was vreselijk schel aan het worden. Nou ben ik erg benieuwd of iemand weet welke speakers/verserkers ze daar hadden. Het enige wat ik weet is dat het speakers van EV waren. Het waren dubbele woofer 15'' of 18'', ik denk 18''. Het logo zat links/rechts bovenop het net, er zat niet echt een rooster op maar een soort van net. De buitenkant was met stof bekleed! Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden!

mvg, GM Sound and light

Maar, beste Gijs (want ik vermoed dat jij er achter zit. :)),

Kun je mij eerst vertellen waarom het nodig is een stuk of wat verschillende accounts aan te maken via hetzelfde IP adres? O.a. GRasing, GijsGijs24 en nu GM Sound and Light...

Comment

@Jonkie_NL, dit is niet iets waar jij je mee hoeft te bemoeien. Dat is mijn taak namelijk.

Comment

Naar mijn weten word er bij elk feest geluid/licht per locatie geregeld.
        Ik ken namelijk al zo 2 bedrijven op noemen die wel is het licht en geluid voor 538 hebben gedaan.

Comment

Ik heb zo het gevoel dat je kennis hebt gemaakt met de typisch Amerikaanse EV klank...
          Da's ook de reden dat wij hier de originele controllers van onze EV set buiten hebben gestampt en vervangen door XTA filters met onze eigen settings...

Comment

De beschrijving die jij geeft duiden op de EV MT series, de laatste keer dat ik 538 on tour meemaakte gebruikte ze deze namelijk ook. De MTL2 voor het laag & MTH2 voor het hoog. Dat schelle dat je beschrijft herken ik inderdaad ook. De versterkers erachter waren toen der tijd crown macrotech's. Type zou ik zo niet weten.

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
              Naar mijn weten word er bij elk feest geluid/licht per locatie geregeld.
              Ik ken namelijk al zo 2 bedrijven op noemen die wel is het licht en geluid voor 538 hebben gedaan.
              Kan ik alleen maar beamen.

Comment

Working...
              X