Announcement

Collapse
No announcement yet.

Speakertjes voor naast beeldscherm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Speakertjes voor naast beeldscherm

Beste,

Momenteel heb ik 2 hele goedkope speakertjes naast mijn beeldscherm(en) staan, het probleem is dat het geluid echt bar slecht is. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een beter setje, daar kwam ik uit op deze:

Is deze een beetje goed voor normaal geluid (film, beetje muziek e.d.) naast het beeldscherm. Ik heb geen heel groot budget, dus maximaal een euro of €100,-.

Nu las ik dat er een kabel was bijgeleverd, ik ga er vanuit dat dit een kabel is die de twee speakers verbind, en dat ik dus zelf nog een kabel moet kopen met 2x rca aan de ene kant en aan de andere kant de aansluiting voor de bron.

Ik heb een Behring Xenyx 802 PA mixertje staan, deze heeft 2x Jack aansluiting, daarom ga ik ervanuit dat ik daarvoor deze kabel nodig heb:

Procab CAB631 Basic koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Ik hoop dat dit een goede keus is en een goede kabel, zodat ik deze morgen kan aanschaffen.

Alvast erg bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Lars Groot

Dat is de goede kabel ja. Het geluid kan ik niks over zeggen.

Comment

Het zijn echt multimedia speakers, dus er komt wel een aardig geluidje uit (zonder overdreven 'bass' die je bijvoorbeeld uit Logitech setjes hoort), maar het is niet zo dat het een surround geluid gaat geven. Gewoon prima speakertjes die je zelfs nog kunt gebruiken voor lichte monitoring-toepassingen. ;)

Voordeel is dat ze niet snel over hun nek gaan omdat ze een redelijk formaat hebben en een goede versterker aan boord hebben.

Comment

Oké, dus voor normaal gebruik raad je ze aan?

Comment

Voor normaal multimediagebruik is het een ideaal setje.

Comment

Working...
          X